آخرین خبر

«ریحانه پارسا» از کشف حجاب و ازدواج سفید تا عریانی!

آوای ایرانیان: «ریحانه پارسا» دختر ۲۲ ساله‌ای که تاکنون یک سریال و یک فیلم سینمایی از او پخش شده است، به خارج از کشور رفت و کشف حجاب کرد

به گزارش آوای ایرانیان؛ همه چیز از سریال «پدر» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و نویسندگی و تهیه‌کنندگی حامد عنقا شروع شد.

دختری ۱۹-۱۸ ساله‌ای که پیش‌تر سابقه بازیگری نداشت، در این سریال یکی از نقش‌های اصلی را بازی کرد و به سرعت مشهور شد. بلافاصلا پس از پخش قسمت آخر سریال، او تصاویری از خود در اینستاگرام منتشر کرد که با نقشش در سریال به عنوان یک دختر چادری تفاوت بسیاری داشت.

* ادعای دروغین ممنوع‌الفعالیتی

پس از این اتفاقات و در شهریور ۹۷، او عکس‌های نامتعارف خود را حذف کرد و صفحه‌اش را به حالت خصوصی درآورد و مدعی شد ۶ ماه ممنوع‌الفعالیت شده است! ادعایی که بی‌اساس بودن آن، ۵ ماه بعد و با حضور او در برنامه تلویزیونی «خیابان جام جم» محرز شد.

* از کارگری در کافه‌ تا رسیدن به شهرت

 لیلا بوشهری هنرپیشه سینما و تلویزیون آذرماه ۹۷ مدعی شده بود ریحانه پارسا پیش از بازیگری در کافه کار می‌کرده است.

این بازیگر کم‌تجربه و غیرآکادمیک، خردادماه ۹۸ برای حضور در «خوب، بد، جلف ۲» به کارگردانی پیمان قاسم‌خانی دعوت شد و این نخستین حضور سینمایی او بود. البته بهمن همان سال وقتی در نشست رسانه‌ای فیلم در پردیس اهالی رسانه حضور یافت، با حرکات عجیب و ژست‌های زننده مقابل دوربین عکاسان نشان داد که هنوز ظرفیت حضور در سینمای ایران را ندارد.

*  فصل مشترکی به نام «تئاتر»

هنوز یک ماه از پایان جشنواره فیلم فجر نگذشته بود که اعلام خبر ازدواج ریحانه پارسا ۲۱ ساله با مهدی کوشکی ۳۸ ساله بار دیگر او را به صدر اخبار زرد باز گرداند.

گفته می‌شود پارسا در هنرستان سوره، تئاتر خوانده است و «تئاتر» فصل مشترک او با کوشکی است.

آن‌ها نوروز امسال در یک برنامه اینترنتی گفت‌وگومحور با اجرای اشکان خطیبی و اسپانسری یکی از اپراتورها حضور یافتند تا از تجارب زندگی مشترک بگویند؛ زندگی مشترکی که فقط یک ماه از آغاز آن می‌گذشت!

مهاجرت از ایران به ترکیه!

پارسا موضوع دیگری را هم مدعی شد؛ اینکه ازدواج او با کوشکی رسمی و شرعی نبوده و فقط با او همخانه بوده است!

یک ماه از خبر طلاق پارسا گذشته بود که با یک خبر زرد دیگر حاشیه‌ساز شد؛ مهاجرت از ایران به ترکیه.

او البته مدعی بود که برای ساخت فیلم افشاگرایانه زندگی‌اش با نام «زمان» توسط یک تهیه‌کننده فرانسوی به ترکیه سفر کرده است، اما برخی معتقدند پارسا جدیدترین صید سایت‌های شرط‌بندی در ترکیه است! همانطور که قبل‌تر هم برخی چهره‌های جنجالی اینستاگرام در این مسیر وارد شده‌اند.

* گفت‌وگو با مروج بی‌حجابی در ایران

او بلافاصله پس از خروج، خیلی زود وارد فضای سیاسی‌کاری شد؛ از علینژاد خبرنگار ضدایرانی و پایه‌گذار و مروج کمپین «چهارشنبه‌های سفید»  تقاضای مصاحبه کرد و در این گفت‌و‌گو تاکید کرد که بعد از کمپین ضد حجاب علینژاد چندین بار تلاش کرده تا در خیابان و مترو بی‌حجاب باشد. درباره زندگی‌اش با کوشکی نیز تاکید کرد که ازدواجی صورت نگرفته. او همچنین تصریح کرد به ایران برنمی‌گردد!

* زدن به سیم آخر برای گرفتن اقامت 

پارسا به سرعت پل‌های پشت سرش را خراب کرد و در جدیدترین مصاحبه خود با رسانه معاند رادیو فردا مدعی شد که پس از انتشار تصاویر متفاوتش با سریال پدر، به نهادهای امنیتی احضار شده و آنجا با برخوردهای روانی و فیزیکی روبه‌رو شده بود! او در ادامه هم مدعی شده که در جریان این احضار متوجه شده بود که تلفنش شنود شده است!

این هنرپیشه حاشیه‌ساز، در مصاحبه اخیرش با رادیو فردا مدعی شده که در ترکیه تحت فشار قرار گرفته، در عین حال فردای مصاحبه ـ یعنی امروز ـ تصویری نیمه‌عریان از خود منتشر کرده که ناقض سخنانش است.

در میان دست و پا زدن های ریحانه پارسا و از این شاخه به آن شاخه پریدنش، اما واکنش مخاطبان جالب توجه است، آن‌ها با انتشار نظرات خود زیر پست اینستاگرامی رادیوفردا نوشته‌اند که این کارها برای دیده‌شدن و گرفتن اقامت و پناهندگی است و برایشان اهمیتی ندارد.

او با پناه آوردن به رسانه ها و افراد معاند جمهوری اسلامی مدت کوتاهی در مرکز توجه قرار خواهد داشت و باید دید پس از عریانی برای دیده شدن بیشتر، به چه کاری روی می‌آورد!؟

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«ریحانه پارسا» از کشف حجاب و ازدواج سفید تا عریانی!”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید