آخرین خبر

«بیگانه‌ای با من است» می آید

مجموعه تلویزیونی «بیگانه‌ای با من است» به کارگردانی احمد امینی و آرش معیریان بعد از پایان پخش سریال «از سرنوشت» روی آنتن می رود.

به گزارش آوای ایرانیان، هفته گذشته تصویربرداری این سریال به پایان رسید و قرار است بعد از پایان پخش سریال «از سرنوشت» که این شب ها از شبکه دو سیما پخش می شود، بروی آنتن برود.

احمد امینی و آرش معیریان از کارگردان های فصل یک و دو این سریال بودند.

به گزارش فارس، فصل ابتدایی مجموعه تلویزیونی «بیگانه ای با من است» در لوکیشن هایی نظیر خیابان جمهوری، بیمارستان عمل، خانه‌ای واقع در کرج، خانه‌ای حوالی میدان هروی، لوکیشن‌های داخلی و خارجی و شهرک سینمایی غزالی و بوشهر و شیراز مقابل دوربین رفت.

داستان این سریال به تهیه کنندگی بهروز مفید، کارگردانی احمد امینی و نویسندگی فروغ فروهیده در سال ۷۰-۶۹ می‌گذرد و درباره جابجایی یک زن خدمتکار با عروس یک خانواده است که یک درام خانوادگی را تشکیل می‌دهد.

این سریال در دو فصل تولید شده است. فصل اول به کارگردانی احمد امینی در ۳۵ قسمت و فصل دو به کارگردانی آرش معیریان در ۱۵ قسمت مقابل دوربین رفته است.

از بازیگران فصل اول این سریال می توان به: شبنم قلی‌خانی، پژمان بازغی، پوراندخت مهیمن، مهران رجبی، میلاد میرزایی، پرویز پورحسینی، نگار عابدی، ایوب آقاخانی، سوگل‌طهماسبی، دنیا مدنی، شیوا ابراهیمی، نسرین بابایی، لیلی فرهادپور، فرهاد شهریزی، فریبا ترکاشوند، مهرداد ضیایی، امیریل ارجمند و مهدی فقیه، ونوس کانلی و … اشاره کرد.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«بیگانه‌ای با من است» می آید”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید