آخرین خبر

اتفاقی بی سابقه در تلویزیون برای اهالی موسیقی + عکس

آوای ایرانیان: علاقه‌مندان موسیقی می‌دانند که نمایش ساز جزو خط قرمز تلویزیون است و شاید جز مواردی خاص نظیر پیانو نواختن علیرضا عصار در شبکه یک یا نوازندگی پرواز همای در شبکه چهار که این موارد هم عموماً در ویژه برنامه اعیاد بوده و شرایط خاصی داشته، تلویزیون ساز را نشان نمی‌دهد.

دو نوازنده زن و یک نوازنده مرد در حال اجرای موسیقی هستند و اجرای آنها به صورت زنده از شبکه جام جم پخش می‌شود.

علاقه‌مندان موسیقی می‌دانند که نمایش ساز جزو خط قرمز تلویزیون است و شاید جز مواردی خاص نظیر پیانو نواختن علیرضا عصار در شبکه یک یا نوازندگی پرواز همای در شبکه چهار که این موارد هم عموماً در ویژه برنامه اعیاد بوده و شرایط خاصی داشته، تلویزیون ساز را نشان نمی‌دهد.

با این حال کاربران در فضای مجازی نوشته‌اند که به نظر می‌رسد نمایش ساز فقط برای مخاطبان داخل ایران قدغن است و مخاطبان فارسی‌زبان خارج از ایران اجازه دارند سازها را از شبکه جهانی جام جم که زیر نظر صداوسیما است ببینند!

به تازگی کاربری تصویری از نوازندگی یک گروه محلی در شبکه جام جم برای ما در ایران‌آرت فرستاده که دو خانم و یک آقای نوازنده در حال نواختن موسیقی هستند و اجرای آنها به صورت زنده از شبکه جام جم در حال پخش است.

این تصویر را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید. برخی کاربران می‌گویند شبکه جام جم پیشتر یک‌بار دیگر هم تصویر ساز را نشان داده است ولی پخش اجرای زنده خانم‌ها اتفاقی است که برای اولین بار رخ داده است.

photo_۲۰۲۰-۱۱-۰۷_۱۴-۱۱-۳۴
 

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “اتفاقی بی سابقه در تلویزیون برای اهالی موسیقی + عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید