آخرین خبر

ماجرای ازدواج تصادفی جنیفر لوپز

آوای ایرانیان: “با من ازدواج کن” داستانی در مورد “کت والدز” (لوپز) را روایت می‌کند، یک سوپراستار موسیقی که قرار است با نامزد راک استارش “باستین” با بازی “مالوما” ازدواج کند.

یونیورسال اعلام کرد که فیلم کمدی و رمانتیک “با من ازدواج کن” با بازی “جنیفر لوپز” و “اوون ویلسون” را به جای روز ولنتاین امسال، به ۱۴ می سال ۲۰۲۱ موکول می‌کند. “با من ازدواج کن” در این آخر هفته با فیلم انیمیشن بدون عنوانی از استودیوی دریم‌ورکس جایگزین خواهد شد که حالا به ۴ ژوئن ۲۰۲۱ موکول شده است.

“ورایتی” می‌نویسد علت این جابجایی اکران‌های آزمایشی بسیار موفق فیلم بوده و یونیورسال ترجیح داده آن را در فصل پربیننده‌تر تابستان روی پرده ببرد. در حال حاضر با توجه به اینکه احتمال تغییر تاریخ اکران “زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴” (Wonder Woman 1984) برادران وارنر وجود دارد، و فصل تعطیلات سال نوی امسال به‌شدت تحت تأثیر ویروس کرونا قرار گرفته، انتظار می‌رود فیلم‌های بیشتری از سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۱ به زمانی دورتر موکول شوند.

“با من ازدواج کن” در ماه فوریه باید با پیش‌درآمد “مردان شاه” (The King’s Man) قرن بیستم و فیلم بدون عنوان “لی دنیلز” رقابت می‌کرد، اما در تابستان آینده باید با انیمیشن بلند “غرش” (Rumble) پارامونت رویارو شود.

به گزارش ۳۰نما فیلم جدید لوپز ابتدا قرار بود توسط استودیوی اس‌تی‌اکس پخش شود. در این فیلم ترانه‌های اریجینال لوپز و خواننده‌ی لاتین “مالوما” رونمایی خواهند شد.

“با من ازدواج کن” داستانی در مورد “کت والدز” (لوپز) را روایت می‌کند، یک سوپراستار موسیقی که قرار است با نامزد راک استارش “باستین” با بازی “مالوما” ازدواج کند. اما وقتی دقایقی پیش از برگزاری مراسم فاش می‌شود که باستین به او خیانت کرده، کت یک مرد را به صورت تصادفی انتخاب می‌کند و با او ازدواج می‌کند. این مرد با بازی ویلسون یک معلم ریاضی طلاق گرفته به نام “چارلی گیلبرت” است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “ماجرای ازدواج تصادفی جنیفر لوپز”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید