آخرین خبر

«چاکراویهام: تله» به نمایش خانگی آمد

به گزارش آوای ایرانیان پلتفرم «تماشاخونه» مجموعه ای از آثار سینمای ایران و جهان را به صورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار داده و این روزها فیلم سینمایی «چاکراویهام: تله» یکی از آثاری است که در این مجموعه عرضه شده است.

فیلم سینمایی «چاکراویهام: تله» یک درام جنایی، معمایی و هیجان انگیز محصول ۲۰۲۳ کشور هندوستان به نویسندگی و کارگردانی چتکوری مادوسودان است که توسط کمپانی‌ SAHASRA Creations تولید شده است. این فیلم اولین بار در ژوئن ۲۰۲۳ توسط کمپانی Mythri Movie Makers درسینماهای کشور هندوستان اکران شد، سپس توسط سرویس استریم آمازون پرایم Amazon Prime Video در سایر کشورها همزمان منتشر گردید.

جسد زنی جوان به نام سیری با گلوی بریده پیدا شده است، حال افسر پلیس، وظیفه یافتن قاتل واقعی را بر عهده دارد. از آنجایی که قتل با ناپدید شدن پول نقد و طلا همراه بوده است، افسر پلیس به خدمتکاری که در خانه سیری کار می‌کرده، شک می‌کند و طی تحقیقات خود به اسرار مشکوکی پی می برد.

در فیلم جنایی «چاکراویهام: تله» بازیگرانی چون آجای، بهارگاوا، دیویا دیچولکار، ویوک تریودی، گنانسواری کاندرگولا، اورواشی پردیشی و پراگیا نایان به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم «چاکراویهام: تله» که امتیاز ۷.۳ را در سایت IMDb به دست آورده با واکنش های متفاوتی روبه رو بوده است به طوری که موردقبول درصد بالایی از کاربران واقع شده است. این فیلم با مدت زمان یک ساعت و ۴۵ دقیقه به صورت رایگان و با دوبله اختصاصی در پلتفرم «تماشاخونه» قابل مشاهده است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«چاکراویهام: تله» به نمایش خانگی آمد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید