آخرین خبر

«شهر جادو» شنیدنی شد

آلبوم «شهر جادو» به آهنگسازی امین همایی و خوانندگی علیرضا برنجیان مشتمل بر شش اثر موسیقایی با اشعار احسان افشاری در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش آوای ایرانیان، «شهر جادو» عنوان یکی از تازه‌ترین آثار منتشر شده در بازار موسیقی است که با اشعار احسان افشاری، آهنگسازی امین همایی و خوانندگی علیرضا برنجیان به تازگی منتشر شده‌اند.

اجرا و نوازندگی این اثر بر عهده ارکستر «ویرتوزهای» اوکراین، میکس و مسترینگ توسط امید اصغری، ضبط وکال در استودیو پاپ و گرافیک اثر توسط ناصر نصیری صورت گرفته است.

«شهر جادو»، «پیش از مه»، «خاتون غزل»، «زمان نمی‌رود به عقب»، «آسیمه سر» و «قایقی در کویر» اسامی قطعات مختلف آلبوم «شهر جادو» هستند.

احسان افشاری شاعر این آلبوم به بهانه انتشار «شهر جادو» نوشته است: «در شتاب اجتناب ناپذیر زندگی مدرن آهستگی به مفهومی از یاد رفته می‌ماند. گویی ما فرصت تماشا و شنیدن در هزارتوی تصاویر و اصوات در هم از کف داده‌ایم. عمق و پرسپکتیوی در کار نیست. می‌بینیم، می‌شنویم و فراموش می‌کنیم. بی‌آنکه در نسبت زیبایی شناسانه‌ای با امر هنری قرار بگیریم.

شهر جادو بی‌آنکه مدعی با مدافع رویکردی منحصر به فرد در حوزه شعر و موسیقی باشد، تلاشی است در جهت اهمیت بخشیدن به مفاهیم بنیادین آهستگی و عمق.

اشعار این مجموعه بر اساس ملودی و تنظیم‌های شنیدنی امین همایی نوشته و پرداخته شده و علیرضا برنجیان در ایستگاهی تازه از فعالیت‌های هنری خود، آنچه در نتیجه همکاری با استاد حسین علیزاده، علی قمصری و ممارست‌ها شخصی کسب کرده به زیبایی و پختگی عرضه داشته است.»

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«شهر جادو» شنیدنی شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید