آخرین خبر

جنیفر لوپز: دیگر نه جایزه مهم است نه فروش آلبوم‌ها

ستاره موسیقی آمریکا گفت سال ۲۰۲۰ به‌مان نشان داد که چه چیزی مهم است و چه چیزی نه. خودم را بیش از پیش مطمئن کرد که از همه مهمتر آدم‌ها هستند.

جنیفر لوپز در مراسم اهدای جوایز انتخاب مردمی شبکه آمریکایی !E که یکشنبه شب برگزار شد، درباره ی سال عجیب و پرماجرای ۲۰۲۰ صحبت کرد.

جنیفر لوپز در نطقی که هنگام دریافت جایزه ی خود داشت گفت: “وای خدای من ۲۰۲۰ خیلی سخت بود، مگر نه؟ منظورم این است که تا قبل از ۲۰۲۰ همه ی فکر و ذکرمان گرفتن این جایزه و نامزد شدن برای آن جایزه بود، درگیر این بودیم که آلبوم کی از همه بیشتر فروش کرد یا اکران اول فیلم کی بیشتر فروش کرد و از این مسائل احمقانه. اما ۲۰۲۰ همه را باهم یکی کرد. بهمان نشان داد که چه چیزی مهم است و چه چیزی نه. و خودم را بیش از پیش مطمئن کرد که از همه مهم تر آدم ها هستند.”

این مراسم چند غافلگیری هم برای لوپز داشت. نیکول کیدمن، رنی زلوگر و فرزندانش از جمله کسانی بودند که به صورت مجازی در این مراسم حاضر شدند و تمجید و تحسین خود را نسبت به این خواننده ی موفق ابراز کردند.

به گزارش روزیاتو لوپز در ادامه صحبت هایش گفت: “کمک به همدیگر، عشق به همدیگر، مهربانی به همدیگر. و اهمیت این پیوند، این ارتباط انسانی و من فهمیدم که این همان چیزی است که در همه ی کارهایم به دنبال آن هستم، اینکه با آدم ها ارتباط برقرار کنم، آن ها را درک کنم. باور و ایمانی که به من دارید به من انگیزه می دهد که به کارم ادامه دهم و گاهی که خسته می شوم یا شکست می خورم، مثل حالی که خیلی هایمان امسال تجربه کرده ایم، این خانواده، دوستان، فرزندان و طرفدارانم، بله شما رفقا هستید که به من روحیه می دهید وقتی که خودم نمی توانم خودم را سرپا کنم.”

لوپز که فعالیت حرفه ای خود را به عنوان یک رقصنده آغاز کرد و بعدها توانست به عنوان یک بازیگر، خواننده و تهیه کننده به موفقیت برسد، درباره ی داشتن ممارست و پشتکار هم صحبت کرد.

او در اینباره گفت: “به عنوان یک فرد لاتین و یک زن، گاهی مجبور می شویم دو برابر سخت تر کار کنیم تا فرصتی نصیب مان شود. گاهی وقت ها آرزوهای بزرگ و جاه طلبی هایم اطرافیانم را عصبی می کرد. به من می گفتند تو یک رقصنده ای، نمی توانی بازیگر شوی. هر چه آن ها بیشتر به من می گفتند که نمی توانم من بیشتر متوجه می شدم که باید این کار را انجام دهم.”

“حالا من اینجا ایستاده ام، خیلی سپاسگزارم و می دانم که معیار واقعی سنجش موفقیتم اعداد و ارقام فروش فیلم ها یا تعداد نسخه های فروش رفته ی آلبوم هایم نیست بلکه آن عشقی است که از شما می گیرم و بله من این عشق را حس می کنم.”

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “جنیفر لوپز: دیگر نه جایزه مهم است نه فروش آلبوم‌ها”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید