آخرین خبر

شعرهای آقای خاص شنیدنی شد

محسن چاوشی خواننده موسیقی پاپ، این بار مجموعه اشعارش را به همت انتشارات آفتاب اندیشه منتشر می‌کند.

نسرین بابایی مدیر انتشارات آفتاب اندیشه که به زودی کتاب شعر محسن چاوشی را منتشر می‌کند، درباره این موضوع به خبرنگار حوزه موسیقی  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: کتاب اشعار محسن چاوشی که حاوی نخستین مجموعه اشعار این هنرمند است و اغلب شعر‌ها دارای مضامین ادبی و اجتماعی مختلف و قوی هستند، به زودی چاپ و منتشر می‌شود.

وی ادامه داد: نام کتاب برگرفته از محتوای یکی از اشعار اوست. اشعار محسن چاوشی از نظر ساختار ادبی بسیار قوی و تصویری هستند. وی برای مصور کردن اندیشه‌اش از ترکیباتی بی‌بدیل و زیبا بهره گرفته است. به نظر می‌رسد سرودن هر قسمت از این اشعار نتیجه مطالعات گسترده است که در قالب‌های مختلف شعری به تصویر کشیده شده است.

بابایی عنوان کرد: چاوشی در این کتاب اشعار را به خوبی به تصویر می‌کشد و مخاطبان می‌توانند موضوعات آن را به خوبی احساس کنند. خود من وقتی اشعار را خواندم، آن‌ها را بسیار عمیق یافتم و مشتاق شدم با هم همکاری کنیم.

مدیر انتشارات آفتاب اندیشه اظهار کرد: نگارش کتاب به اتمام رسیده و مجوز را وزارت ارشاد صادر کرده است. این کتاب در ۱۴۰ صفحه چاپ می‌شود. مجموعه‌های دیگری نیز از اشعار محسن چاوشی در آینده توسط این انتشارات چاپ و منتشر خواهد شد. دکتر مهدی افشار هم در دیباچه این کتاب تحلیلی زیبا بر کتاب نوشته‌اند که بر دلنشینی آن افزوده است. به نظرم توانمندی آقای چاوشی در سرودن اشعار و غزلیات نشانگر عمق اندیشه و تفکر اوست و این فصل جدیدی از موسیقی محسن چاوشی است. این غزل‌ها نسبت به کار‌های قبلی او متفاوت هستند و به نظر من اتفاقات خوبی در راه است. تبحر او در سرودن اشعار نامش را در جرگه شاعران توانا و خوش قلم این سرزمین جاودانه خواهد کرد.

مجموعه اشعار «محسن چاوشی» منتشر می‌شود

«این عشق هیولایی» عنوان کتاب شعر محسن چاوشی است. چاوشی که پیش تر اشعارِ قطعاتی از جمله «کجایی»، «شرح الف»، «او» و… را خود سروده و اجرا کرده بود. کتاب اشعار این هنرمند شامل ۳۱ شعر در قالب غزل است که از اوایل هفته آینده شرایط پیش فروش و ارسال اینترنتی آن میسر خواهد شد. به تازگی طرح جلد این اثر لو رفته است.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “شعرهای آقای خاص شنیدنی شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید