آخرین خبر

پشت پرده همکاری ریحانه پارسا با شادمهر

آوای ایرانیان: ریحانه پارسا، بازیگر سریال “پدر” و فیلم سینمایی “خوب بد جلف: ارتش سری” که چندی پیش از ایران مهاجرت کرد سر از ویدئوی جدید شادمهر عقیلی درآورد.

خبر مهاجرت و کشف حجاب ریحانه پارسا در یک ماه اخیر با واکنش‌های مختلفی مواجه شده. برخی رسانه‌ها نوشته‌اند که ریحانه پارسا با پیشنهاد سایت‌های شر‌ط‌بندی به ترکیه مهاجرت کرده است.

اسفند سال گذشته در حالی خبر ازدواج ریحانه پارسا و مهدی کوشکی (بازیگر سینما و تئاتر) رسانه‌ای شد که ریحانه پارسا ماه گذشته اعلام کرد با مهدی کوشکی ازدواج نکرده و تنها با او هم‌خانه بوده است.

به گزارش شنونیوز، اما این بازیگر هجرت کرده و حاشیه ساز طی یکی دو روز اخیر در ویدئوی یک دقیقه‌ای در تیزر آهنگ جدید شادمهر عقیلی، خواننده خارج نشین  نقش‌آفرینی کرده است. این موضوع باعث شگفتی و تعجب مخاطبان شادمهر عقیلی سینما شده است. به طوری که برخی کاربران فضای مجازی با هجوم به صفحه شادمهر به به حضور ریحانه پارسا در تیزر اثر جدید عقیلی انتقاد کرده اند و با الفاظی تند انتقاداتی را به خواننده لس آنجلسی وارد کردند.

اما فارغ از این مسئله که حضور یک بازیگر هجرت کرده حاشیه ساز که این روزها برای دیده شدن بیشتر دست به هر کار ناپسندی در فضای مجازی می زند در تیزر اهنگ یک خواننده لس آنجلسی تا حدودی قابل تامل است، نکته ای که در میان حواشی و جنجال های این اتفاق گم شده است بازمی گردد به پشت پرده ها و گمانه زنی های مختلف در خصوص نحوه ارتباط گیری شادمهر عقیلی و ریحانه پارسا، که این موضوع به خاظر جو حاکم فضای مجازی از دید خیلی ها دور مانده است.

اما در خصوص پشت پرده های شکل گیری این همکاری، حرف و حدیث های فراوانی  به گوش می رسد که از این میان می توان به نقش آفرینی شرکت موسیقی مطرح خارج نشین اشاره کرد.

اما نکته ای که کمتر کسی به آن پرداخته است به نقش احتمالی یکی از ترانه سراها و خواننده مشهور این روزهای داخل کشور است. این شاعر و خواننده که چندی پیش در تهران همراه با ریحانه پارسا دیده شده بود، ارتباط خوبی با شادمهر عقیلی دارد که همین موضوع نقش آفرینی این ترانه سرا را در شکل گیری این همکاری تقویت میکند.

اما در نتیجه باید گفت، انگار اغلب هنرمندان خارج نشین در سیطره و تحت کنترل سایت های شرطبندی قمار و یا شبکه های فاسد هستند که پشت پرده اصلی اینگونه اتفاقات و همکاری ها را باید در این مورد جستجو کرد.

 

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “پشت پرده همکاری ریحانه پارسا با شادمهر”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید