آخرین خبر

«از چشمه سار درایت » ویژه شهادت امام محمدباقر علیه السلام در رادیو فرهنگ

به گزارش آوای ایرانیان «از چشمه سار درایت» برنامه ای ترکیبی است که ابعاد مظلومیت و غربت امام محمدباقر (ع) و زندگی علمی و اجتماعی امام را مورد بررسی قرار می دهد.

از دیگر محورهای برنامه «از چشمه سار درایت » که امشب یکشنبه ۴ تیرماه پخش می شود می توان به بررسی سیره حضرت و کاربرد آن در عصر کنونی با توجه به سبک زندگی اسلامی اشاره کرد .

در این برنامه حجت الاسلام علی منصوری به بیان سیره امام محمدباقر علیه السلام پرداخته و ضمن بیان روایاتی از امام محمدباقر (ع) درباره شرایط و ویژگی های آن دوران مطالبی را بیان می کند.

همچنین برش هایی کوتاه از سخنرانی بزرگان پیرامون موضوعات مختلف و روایت هایی از زندگی امام و گفتگو با شاعران اهل بیت علیهم السلام از دیگر بخش های برنامه است.

در این برنامه علاوه بر بیان شیوه های تبلیغی امام باقر (علیه السلام) به موضوعاتی همچون نمای اجمالی از دوران زندگی امام باقر(ع)، جایگاه پیام رسانی و تبلیغ و گونه های آن در زندگی معصومان به خصوص امام پنجم اشاره می شود.

ویژه برنامه «از چشمه سار درایت » ساعت۲۲:۰۰به تهیه کنندگی مریم یوسفی پور و اجرای حامد عباسی کاری از گروه تولید و‌تامین رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶مگاهرتز پخش می شود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«از چشمه سار درایت » ویژه شهادت امام محمدباقر علیه السلام در رادیو فرهنگ”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید