آخرین خبر

همکاری خواننده مشهور با فرزندش

سعید شهروز خواننده قطعه “غزلک” از اولین همکاری با فرزندش در یک تک آهنگ جدید خبر داد.

چند روز پیش سعید شهروز پستی اینستاگرامی را منتشر کرد که از آماده‌سازی جدیدترین اثر وی خبر می‌داد. او قرار است به زودی قطعه‌ای منتشر کند. این خواننده که سومین دهه از فعالیت حرفه‌ای خود در عرصه موسیقی را پشت سر می‌گذارد، مانند بسیاری از خوانندگان این روز‌ها کم کار شده است.

آخرین قطعه منتشر شده از خواننده آلبوم «غزلک» و «۷۹»، به یک سال پیش برمی‌گردد. البته آن زمان هم به دلیل قطعی اینترنت، اثر شهروز آن‌طور که باید شنیده نشد.

وی در این رابطه به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: حدود دو سال پیش تدارک قطعه‌ای را دیدیم که شعرِ آن غزل مانند بود. ترانه این کار را محمدرضا حبیبی گفته است. حالا تصمیم گرفتم جدی‌تر به آن نگاه کنم و آن را با تنظیمی خوب، در اختیار مخاطبان قرار دهم.

وی درباره حضور پسرش در این اثر اظهار کرد: این برای اولین بار است که پسرم شهداد با من کار می‌کند. در قطعه‌ای که منتشر می‌کنم، تنظیم را من به همراه پسرم انجام دادیم و آهنگسازی آن بر عهده خودم بود. اثری که به زودی منتشر می‌کنم، فضایی آرام و عاشقانه دارد.

خواننده آلبوم «۷۹» درباره ادامه فعالیت هایش بیان کرد: در نظر دارم که تا عید نوروز، چند قطعه ریتمیک منتشر کنم. کار‌های پیش رو برای آن است که در حد توانم فضای موجودِ جامعه را تلطیف کنم. این روز‌ها حال خیلی‌ها خوب نیست.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “همکاری خواننده مشهور با فرزندش”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید