آخرین خبر

با اجرای «فقط یک دقیقه طول می‌کشه» متضرر شدیم

به گزارش آوای ایرانیان سیدعلی تدین صدوقی کارگردان نمایش «فقط یک دقیقه طول می‌کشه» نوشته مسعود سمیعی که در سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر به صحنه رفت و به اجراهای پایانی خود رسیده است، درباره روند اجرای این اثر گفت: وقتی ما اجرای عمومی «فقط یک دقیقه طول می‌کشه» را شروع کردیم، بعد از ۷ اجرا به مدت ۲۰ روز تعطیل شدیم و بعد از آن دوباره اجراها از سر گرفته شد، گویی از اول اجرا را شروع کرده‌ایم. این امر باعث شد تا در روند جذب مخاطب نیز دچار مشکل شویم. البته به طور کلی شرایط خوب نیست و حتی مهمانانی که برای حضور در سالن دعوت می‌شوند هم با توجه به شرایط، برای تماشای نمایش نمی‌آیند.

وی ضمن قدردانی از حمایت و همراهی مدیریت و دست‌اندرکاران مجموعه تئاتر شهر از گروه‌ها و اجراهای نمایشی در شرایط کنونی روی صحنه می‌روند، تأکید کرد: اداره‌کل هنرهای نمایشی باید تمهیدی برای حمایت از گروه‌هایی که به جای انصراف از اجرای خود، در شرایط فعلی نمایش‌شان را روی صحنه می‌برند، در نظر بگیرد. این حمایت می‌تواند ایجاد شرایط برای حضور مستقیم این آثار در جشنواره تئاتر فجر باشد یا پرداخت کمک‌هزینه‌ای بالاتر.

تدین صدوقی با بیان اینکه در شرایط کنونی اجرای تئاتر کار سختی است، تصریح کرد: ما تحت هر شرایطی که بود نمایش‌مان را اجرا کردیم زیرا موفق تعطیل شدن تئاتر نیستیم. با توجه به هزینه‌های سرسام‌آور تولید تئاتر، ما در اجرای «فقط یک دقیقه طول می‌کشه» متضرر شدیم.

وی در پایان سخنان خود اظهار کرد: اداره‌کل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد باید حداقل فرقی بین گروه‌هایی که در شرایط کنونی اجرا رفته‌اند با آثاری که در شرایط مناسب و مطلوب اجرا می‌کنند، قائل باشد.

اصغر صابری، مروارید افسری، لادن بنکدار، علیرضا نادی، بهار حسینی، افشین رضایی، بازیگران نمایش «فقط یک دقیقه طول می‌کشه» هستند.

این اثر نمایشی در خصوص زن شوهری است که برای رسیدن به ثروت، قدرت و تثبیت موقعیت خود علیه یکدیگر دسیسه چینی می‌کنند. ظرافت و زیرکی و درایت زنانه با درامی تراژیک در برابر قدرت، نیرنگ و جاذبه مردانه قرار گرفته و خودنمایی می‌کند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “با اجرای «فقط یک دقیقه طول می‌کشه» متضرر شدیم”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید