آخرین خبر

«تجلی نگاه» و دورهمی هنرمندان در کوشک باغ هنر

به گزارش  آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، نمایشگاه گروهی «تجلی نگاه» با کیوریتوری روح الله منجزی، از ۲۲ تا ۲۷ تیر ماه در کوشک باغ هنر واقع در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد دایر است.

بهمن بروجنی، اردشیر بروجنی، کامبیز برنجی، بهمن زارعیان، یاور بالسینی، منصور خیرخواه، اکبر احدی، بهداد نجفی اسدالهی، صابر سلیمانی، محمدعلی سعیدی، پژمان متقیان، فیروزه بختیاری، سعید لزرجانی، ستار کریمی، منوچهر فخاریان، علیرضا قوجاری، مریم سلمان، یداله تناور، سعید دولتی، کریمی قوچانی، حسین احصایی، علیرضا روح الامین، علیرضا سعادتمند، هانی شرار و روح الله منجزی ۲۵ هنرمندی هستند که آثار هنری خود را در نمایشگاه «تجلی نگاه» به نمایش می‌گذارند.

منجزی، کیوریتور این رویداد، هدف از برگزاری آن را گرد آمدن هنرمندان در کنار یکدیگر و تبادل افکار، اندیشه و ایده‌ها همچنین معرفی آثار آنها به بازار هنر عنوان کرد.

بهداد نجفی یکی از هنرمندان شرکت کننده در این نمایشگاه نیز برگزاری این گونه برنامه‌های هنری را عاملی برای رشد و توسعه هنرهای تجسمی در سطح جامعه دانست که تأثیر بسزایی در گردش چرخ اقتصاد هنر نیز دارد.

این نمایشگاه پنجشنبه ۲۲ تیر ماه از ساعت ۱۷ افتتاح می‌شود و علاقه مندان برای بازدید آن می‌توانند از ساعت ۱۰ الی ۱۷ به کوشک باغ هنر واقع در بزرگراه حقانی غرب به شرق، بلوار کتابخانه ملی مراجعه کنند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«تجلی نگاه» و دورهمی هنرمندان در کوشک باغ هنر”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید