آخرین خبر

برائت صادقی از دلال‌ها و تهرانگردی طلیسچی در ساعت منع تردد

این روزها که به علت شیوع ویروس کرونا، هنرمندان موسیقی خانه نشین شده اند، از احوالات این روزهای خود بیشتر در صفحات شخصی خود صحبت میکنند، که در ادامه بیستمین گزارش خبرگزاری شنو‌ از فعالیت هنرمندان در فضای مجازی از نظرتان میگذرد.

 

علیرضا طلیسچی، خواننده پرطرفدار موسیقی پاپ، تصویری از خود را که به نظر می‌رسد در ساعت منع تردد در شهر گرفته شده را به اشتراک گذاشت.

 

 

رضا بهرام، خواننده موسیقی پاپ که طرفداران زیادی هم دارد با انتشار تصویر خود در استوری اینستاگرامش ازمردم خواست درباره آهنگ جدیدش گل مریم نظر بدهند.

 

رضا صادقی یکی از خوانندگان موسیقی پاپ کشورمان در اینستاگرام نوشت:  اونقدر فروتن هستم که بدونم از هیچکس بالاتر نیستم ، اما به همون اندازه عاقل هستم که بدونم با بقیه فرق دارم ..
.
مارکت براى فروشنده هاست ، من هنر فروش نبودم و نیستم ، حرفاى خوندنیم از دلمه واسه اهل دلا ، مارکت نگاهش واسه دلالاست و مارا با دلالان کارى نیست ..
این تفاوت رو از هواداران متفاوتم ، و باورهاى متفاوتم دارم ، حقیقى نه مجازى ..
.
.
خلاصه که ما زنگامون و زدیم ، حالاها هم تو گوش همه هست ، ضمنا عذر میخوام براى بد عهدى در ارایٔه البوم که البته تقصیر ما نبوده و ….. بماند ، اما با همه قلبم تلاش میکنم نزدیک بشه به قلبتون ..
.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “برائت صادقی از دلال‌ها و تهرانگردی طلیسچی در ساعت منع تردد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید