آخرین خبر

حواشی یک کنسرت در برج میلاد/ از “ون سواری” اجباری مردم تا کنایه به “چارتار”

آوای ایرانیان: جدیدترین کنسرت گروه “دنگ شو” ۱۰ شهریورماه به همت موسسه آوای فروهر برای نخستین بار در فضای باز برج میلاد تهران برگزار شد.

در این کنسرت گروه «دنگ‌شو» ضمن اجرای قطعات آلبوم جدید «مدونای» که روز ۹ شهریور رونمایی شد، چند قطعه از آثار قدیمی‌تر خود به همراه اثر «خطا کردم» که جدیدترین تک آهنگ گروه است را نیز اجرا کرد.

طاها پارسا و میلاد باقری خواننده‌های اصلی گروه «دنگ شو» در این کنسرت بودند. همچنین رضا شایا (خواننده و پیانو)، صبا صمیمی (تمبک)، خشایار روانگر (درامز)، ماکان خویی‌نژاد (ویولنسل) و کسری سبک‌تکین (باس) سایر اعضای گروه «دنگ‌شو» را برای اجرای این کنسرت تشکیل می‌دادند.

در ادامه حواشی عجیب و صحبت های جنججالی طاها شجاع نوری(خواننده و سرپرست گروه)  در این کنسرت از نظرتان میگذرد:

– در اقدامی عجیب و غیرمنتظره، مسئولین برچ میلاد پس ار خروجی تونل برج میلاد اتوبان حکیم، اتومبیل ها را متوقف کرده و مخاطبان را مجاب کرده تا ضمن پارک کردن وسیله نقلیه با پرداخت هزینه سوار “ون های برج میلاد” شوند که همین مسئله ترافیک و مشکلات عجیبی را برای مخاطبان کنسرت فراهم کرده بود، بطوری که طاها شجاع نوری(خواننده و سرپرست گروه) نیز در حین کنسرت به خالی بودن برخی صندلی ها اشاره کرد و گفت: متاسفانه با گذشت دقایق طولانی از کنسرت، باخبر شدیم به خاطر برخی مشکلات عجیب هنوز بعضی از مردم موفق نشده اند خود را به محل برپایی کنسرت برسانند.

-طاهاشجاع نوری(خواننده و سرپرست گروه) در این اجرا صحبت های عجیب و غیرمنتظره ای در خصوص گروه “چارتار” به زبان آورد که در ادامه می آید: ” آقای صدابردار، اینجا کنسرت “چارتار” نیست که به افکت های زیادی نیاز داشته باشد” ، “دیگه  همه میدونند که چارتار کدام کار ما را دزدیده است!” ، “چارتار با ما قابل مقایسه نیست چون تارهای ما خیلی بیشتر از چارتار است”

گفتنی است، نیما شعبانژاد(بازیگر خندوانه)، ابوالحسن داودی(کارگردان مطرح سینما) از مهمانان مطرح این کنسرت بودند.

رسانه آوای ایرانیان از همکاری مناسب احسان احمدی، روابط عمومی کنسرت دنگ شو تشکر میکند.

۱

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “حواشی یک کنسرت در برج میلاد/ از “ون سواری” اجباری مردم تا کنایه به “چارتار””

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید