آخرین خبر

اجازه برپایی جشنواره موسیقی فجر در کیش را نمی‌دهیم

به گزارش آوای ایرانیان، در ساعات گذشته خبری درباره جشنواره موسیقی فجر در فضای مجازی انتشار یافت.در این خبرها از احتمال برپایی جشنواره موسیقی فجر در منطقه آزاد کیش خبر  داده شده بود.

محمد کمالی، بخشدار منطقه آزاد کیش درباره این خبر  به آوای ایرانیان گفت: در حال حاضر مستنداتی مبنی بر برپایی جشنواره موسیقی فجر در جزیره کیش به دستمان نرسیده است.

وی افزود:  اگر این خبر صحت داشته باشد با استانداری هرمزگان مشورت می‌کنیم و بطور حتم مخالفت خود را با برپایی جشنواره موسیقی فجر در جزیره کیش اعلام می‌کنیم.

بخشدار جزیره کیش در ادامه تاکید کرد: قطعا با برپایی احتمالی جشنواره موسیقی فجر در این جزیره مخالف هستیم زیرا با توجه به شرایط کرونایی کشور و شرایط گردشگری کیش به هیچ وجه به صلاح نیست که این جزیره میزبان جشنواره موسیقی فجر باشد.

کمالی در بخش دیگری از سخنانش گفت: اگر در خاطرتان باشد، حدود یکماه گذشته برخی خوانندگان پاپ کشورمان در جزیره کیش کنسرت اجرا کردند و با رایزنی با استاندار هرمزگان مجوز اجراهای بعدی لغو شد و اجازه هیچگونه برگزاری کنسرت داده نشد.

سی و نهمین جشنواره فجر همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با هدف معرفی و تقدیر از آثار برگزیده بهمن ماه امسال برگزار می‌شود.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “اجازه برپایی جشنواره موسیقی فجر در کیش را نمی‌دهیم”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید