آخرین خبر

امیدواریم فصل جدید «سیدخندان» خنده‌دارتر از قبل باشد/ پخش به زودی

به گزارش آوای ایرانیان  به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، فصل اول برنامه تلویزیونی «سید خندان» در قالب طنز شبانگاهی، فروردینِ ۱۴۰۲ روانه آنتن شبکه دو سیما شد. فصل دوم این برنامه با محوریت دورهمی خانوادگی و یک دورهمی و شب‌نشینی بانشاط به زودی از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

 

محمدرضا شهبازی مجری برنامه با حضور در استودیوی برنامه، درباره تفاوت اصلی فصل دوم «سید خندان» با فصل اول آن گفت: فصل دوم این برنامه به زودی آغاز می‌شود. این برنامه، یک دورهمی شبانهِ خانوادگی با نشاط و سرگرم‌کننده است، که امیدواریم از فصل قبل خنده‌دارتر باشد.

 

شهبازی ادامه داد: یک سری بخش‌ها به برنامه اضافه شده است مثلاً آیتم «حیاط سید خندان» را در فصل دوم داریم که کلی وقایع باحال و جذاب در آنجا اتفاق می‌افتد. در استودیوی اصلی هم شعرخوانی، تئاتر، نمایش تلویزیونی، استندآپ کمدی، ترانه و سرود را داریم، خاطره‌بازی هم که در فصل قبل مورد توجه مخاطبان قرار گرفته بود یکی از بخش‌های اصلی این فصل است. مسابقه مشاغل و چالش شناسایی شغل هم در سری جدید برنامه خواهیم داشت.

 

پیش از این، محمدحسین بزرگی‌راد تهیه‌کننده درباره فصل دوم «سید خندان» گفته بود، خاطره‌گویی و نمایش دو بخش اصلی فصل جدید است، که مورد توجه مخاطبان در فصل قبل قرار گرفته بود.

 

فصل اول برنامه در ۵۰ قسمت روانه آنتن شده بود که هنرمندانی در حوزه‌های شعر، استندآپ کمدی، نمایش، دوبله، ترانه و سرود و … در آن حضور داشتند و در هر قسمت گفت‌وگویی درباره موضوع برنامه با چهره‌هایی که در حوزه مورد نظر تجربه داشتند، صورت پذیرفت. همچنین در هر قسمت تماشاگرانی در استودیو حضور داشتند و به صورت تعاملی در مسابقات شرکت می‌کردند.

 

برنامه «سید خندان» کاری از گروه اجتماعی اقتصادی شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی محمدرضا بزرگی راد و اجرای محمدرضا شهبازی است که طی هفته‌های آتی روانه آنتن خواهد شد.

 

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “امیدواریم فصل جدید «سیدخندان» خنده‌دارتر از قبل باشد/ پخش به زودی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید