آخرین خبر

ماجرای بازگشت ساسی مانکن به ایران + فیلم

«ساسان حیدری» ملقب به ساسی مانکن صبح امروز پنجشنبه ۱۸ دی ماه ۱۳۹۹ با انتشار ویدئویی در استوری اینستاگرام خود از ورودش به ایران خبر داد.

ساسی مانکن که شب گذشته در اقدامی سوال برانگیز تصویری از بلیط پرواز خود به مقصد تهران را منتشر کرده بود. امروز با پخش ویدئویی از خود در محل فرودگاه بین‌المللی امام خمینی ره، شایعه حضورش در ایران را قوت بخشید.
هرچند این حضور کمی دور از انتظار به نظر می‌رسد اما با تطبیق کارت پرواز ساسی با اطلاعات پرواز فرودگاه امام مشخص شد که ساسان حیدری حوالی ساعت ۹ امروز صبح وارد ایران شده است.

او همچنین با انتشار ویدئوهایی از جزئیات ورود خبر عدم برخورد قضایی در بدو ورود با خود را داد.

 

همانطور که در ویدئو مشاهده می‌کنید؛ ساسی انتظار استقبال نیروهای امنیتی در هنگام ورود به ایران را دارد. هرچند که ظاهرا چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد و ساسان حیدری خوانده آهنگ معروف «دکتر» مثل یک شهروند کاملا عادی به سمت مقصد خود حرکت می‌کند. البته این سطح از عادی بودن شرایط برای اشخاص این‌چنینی عادی نیست و چند احتمال را قوت می‌بخشد. آیا او برای ورود به ایران پیش‌تر با بخشهای امنیتی هماهنگ کرده و مثل برخی از خارج‌نشینان ارتباط خوبی با دستگاه‌های امنیتی ایران دارد؟ یا شاید خبر ورود ساسی مانکن جعلی بوده باشد و یک بازی تبلیغاتی با دقت ویژه در جزئیات است؟ یا حتی شاید ساسان حیدری به سبک فیلم tenet آخرین ساخته کریستوفر نولان خروج خود از ایران را به جای ورودش جا زده است.

البته احتمال واقعی بودن دو فرض آخر بسیار اندک می‌باشد.
باید منتظر بود و دید اقامت ساسی در ایران به چه اندازه زمان خواهد برد و حضورش در ایران چه دلیل دیگری به جز گذراندن تعطیلات دارد؟
اما نکته جالب آنجاست که برخی ها مدعی شدند ساسی مانکن ‏با انتشار ویدئویی جعلی در حال جنجال سازی است و مدعی حضور در تهران است از سوی دیگر انگار پلیس فرودگاه ورود چنین فردی را تکذیب کرده و دوگانه ای دیگر. که باید منتظر ماند .
ساسان حیدری یافته زادهٔ ۲۰ آبان ۱۳۶۷ در اهواز است که با نام‌های ساسی مانکن و ساسی شناخته می‌شود.

ساسی پیش از هشت سال است که از ایران رفته و حالا در آمریکا زندگی می کند. دو آهنگ اخیر او یعنی “جنتلمن” و “دکتر” سروصدای زیادی در ایران به پا کردند.

منبع: شنو

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “ماجرای بازگشت ساسی مانکن به ایران + فیلم”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید