آخرین خبر

واکنش محمد معتمدی به مصوبه اخیر کنگره آمریکا

آوای ایرانیان: خواننده ارکستر ملی: با تروریست‌هایی می‌جنگیم که سوغات آمریکاست.

معتمدی درباره مصوبه “محدودیت صدور ویزا درصورت سفر به ایران” نوشت: اگر آمریکا صداقت دارد، بگوید چرا عربستان را که منشاء تولید اندیشه تکفیر و ترور بوده، دوست خود می‌داند/ این مصوبه توهین به ملت ایران است
به گزارش آوای ایرانیان، محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی و خواننده ارکستر ملی ایران در پی مصوبه اخیر کنگره آمریکا مبنی بر محدودیت صدور ویزا برای کسانی که به ایران سفر می‌کنند، با انتقاد از صدور این مصوبه، بیانیه‌ای منتشر کرد.

در متن «محمد معتمدی» آمده است:

“به عنوان یک هنرمند مستقل ایرانی، مصوبه اخیر کنگره آمریکا را (محدودیت صدور ویزا درصورت سفر به ایران) توهین به ملت بزرگ و اصیل ایران می دانم و از جامعه بزرگ ایرانی مخصوصاً هنرمندان وطن پرست دعوت می کنم تا به نوعی به این مصوبه توهین آمیز واکنش نشان دهند. قطعاً این قانون ضربه بزرگی به صنعت توریسم کشورمان می باشد.

سوال من از دولتمردان محترم آمریکا این است:

اگر صداقت دارید به ما بگویید چگونه عربستان سعودی را که در تمام این سال ها منشاء تولید اندیشهء تکفیر و ترور بوده هم‌پیمان و دوست خود می دانید، اما تمام تحریم ها و توهین های خود را برای ما ایرانیانی خرج می کنید که همین امروز در حال مبارزه با تروریست هایی هستیم که شما برایمان به سوغات آورده اید؟”

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “واکنش محمد معتمدی به مصوبه اخیر کنگره آمریکا”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید