آخرین خبر

زمان انتشار آلبوم جدید ادل فاش شد

ادل مدت‌هاست که درباره آلبوم جدیدش چیزی را فاش نمی‌کند اما دوست کمدین او بردباری خود ادل را ندارد. به گفته آلن کار، آلبوم “۳۲” ماه فوریه منتشر می‌شود.

آلن کار، کمدین معروف و دوست ادل، ستاره موسیقی بریتانیا فاش کرد که آلبوم جدید این خواننده را شنیده و به هواداران ادل وعده داد که این اثر در ماه آینده میلادی منتشر خواهد شد.

عنوان آلبوم جدید ادل هنوز اعلام نشده ولی با توجه به روند نامگذاری آلبوم‌های قبلی این خواننده مشهور، احتمال می‌رود آلبوم جدید او “۳۲” نام بگیرد. آلن کار در مورد عنوان آلبوم چیزی را فا نمی‌کند اما می‌گوید: بعضی از آهنگ‌های آلبوم را شنیده‌ام. آنها فوق‌العاده هستند، فوق‌العاده.

مجری ۴۴ ساله درباره کاهش وزن ادل و احتمال تغییر در صدای این خواننده بیان کرد: نگران نباشید! صدای ادل همچنان پرقدرت است. گاهی صداهایی را می‌شنوی که فکر می‌کنی مانند ادل است اما بعد متوجه می‌شوی نه، صدای ادل چیز دیگری است.

گفتنی است، پیشتر وعده داده شده بود که آلبوم جدید ادل در سپتامبر ۲۰۲۰ روانه بازار شود که ادل اعلام کرد کووید ۱۹ همه برنامه‌هایش را به تأخیر انداخته و احتمالا آلبوم هم با چند ماه تأخیر به دست هواداران خواهد رسید.

ادل طی ۱۰ سال گذشته دو آلبوم منتشر کرده و هر کدام از آن دو آلبوم، “۱۹” و “۲۵”، برای دو سال در صدر پرفروش‌ترین آلبوم‌های آمریکا قرار گرفته‌اند. این خواننده روی هم رفته با ۴ سال صدرنشینی در جدول فروش آلبوم‌ها در آمریکا از این حیث در کنار تیلور سوئیفت رکورددار است.

گفته می‌شود این خواننده در یک سال اخیر بیش از ۴۰ کیلو گرم کاهش وزن داشته است.

او چندی پیش در  برنامه” اجرای زنده شنبه شب” با کاهش وزن خود شوخی کرد و گفت: “میدونم از آخرین باری که مرا دیدید، خیلی متفاوت به نظر میرسم. اما در واقع بخاطر محدودیت های بیماری کووید و ممنوعیت سفر، مجبور شدم سبک مسافرت کنم و میتونستم فقط نیمی از خودم رو بیاورم این همان نیمه‌ای است که من انتخاب کردم.”

 

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “زمان انتشار آلبوم جدید ادل فاش شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید