آخرین خبر

نخستین آلبوم رسمی حامد بهداد منتشر شد

آلبوم «هزار هیچ» به عنوان نخستین آلبوم رسمی حامد بهداد بازیگر شناخته شده سینما، تئاتر و تلویزیون پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش آوای ایرانیان، «هزار هیچ» به عنوان نخستین آلبوم رسمیِ استودیویی حامد بهداد به شکل فیزیکی و دیجیتال در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

به گفته امور رسانه‌ای این اثر موسیقایی، بهداد در نقش خواننده و تهیه کننده برای تولید اولین آلبوم خود سراغ موسیقی پاپ و جریان اصلی نرفته بلکه جریان فرعی را برای فعالیت انتخاب کرده است و به طور مشترک با مسعود فیاض‌زاده آهنگسازی آلبوم را انجام داده‌اند.

این آلبوم که توسط نشر «کوک» منتشر شده و نسخه فیزیکی آن نیز توسط موسسه «رهگذر هفت اقلیم» عرضه خواهد شد، شامل هفت قطعه با نام‌های «منِ خراب»، «نمی‌ارزد»، «دل و دین»، «تخت جم به باد»، «هزار هیچ»، «سروچمان» و «صوفیان رقص‌کنان است که شعر همگی آن‌ها از حافظ انتخاب شده‌اند. تنظیم تمام قطعات نیز بر عهده مسعود فیاض‌زاده هنرمند مشهدی بوده است.

دارا دارایی (گیتار باس)، درشن آنند (طبلا)، علی باغفر (درامز)، آرین میلیکیان (کیبورد)، علی اظهری (گیتار الکتریک و آکوستیک)، رضا خوشنویش (پیانو) و صنم پاشا (بک وکال). گروه کر فیلارمونیک ایران به رهبری علیرضا شفقی‌نژاد در تولید قطعه صوفیان رقص‌کنان با حامد بهداد همکاری داشتند.

بهداد پیش از این در یک قطعه به نام میعادگاه با رضا یزدانی همکاری و در تولید قطعاتی از جمله «تربت» برای گروه دارکوب خوانده و حضور در کنسرت‌هایی از این مجموعه به فعالیت در عرصه موسیقی مشغول بود. او همچنین در فیلم «مجنون لیلی» در حال و هوای موسیقی پاپ قطعه‌ای اجرا کرد و با بازی در فیلم «نیمه شب اتفاق افتاد» قطعه‌ای مشهور از موسیقی گل‌ها را بازخوانی کرد. در سریال «دندون طلا» هم موسیقی کوچه باغی را تجربه کرده است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “نخستین آلبوم رسمی حامد بهداد منتشر شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید