آخرین خبر

زال و رودابه در سنگلج به هم می‎‌رسند/ ماموریت سیاه برای وصال ۲عاشق

به گزارش آوای ایرانیان نمایش «تقلیدنامه زال و رودابه» به نویسندگی و کارگردانی محمد حاج‌محمدی که در بیست‌ و یکمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی حضور داشت، اجرای عمومی خود را از جمعه ۵ آبان در تماشاخانه سنگلج آغاز خواهد کرد.

در خلاصه داستان نمایش آمده است: زال و رودابه حدیث یکدیگر را از ندیمان و کنیزکان شنیده‌اند. اکنون نوبت آن است که با یکدیگر دیدار کنند. یاقوت (غلام سیاه پادشاه) مامور می شود تا این ۲ را به هم برساند. زال را می‌آورد پای ایوان رودابه، در لحظه دیدار آگاه می شوند که رودابه ناپدید شده است. حال با نقشه یاقوت، پادشاه و وزیر در لباس مبدل راهی شهر می شوند تا او را بیابند.

در این نمایش بازیگرانی همچون علی صابر، بهاره سیجانی، زینب دلی‌لر، هلیا وهاب، ریحانه یزدان‌یار، محمد حاج‌محمدی، محمد امیری، علیرضا داننده‌فرد، هادی ملکیان، پدرام عزیزی و مصطفی پیروزی به ایفای نقش می‌پردازند.

دستیار کارگردان این نمایش مصطفی پیروزی و منشی صحنه زینب دلی‌لر هستند.

در گروه نوازندگان امیرحسین زارع‌زاده تنبک، دف، ضرب زورخانه، سلمان اوجانی تار و سه تار، آرین شوقی کمانچه، بدیع تحقیقی نی و ترومپت و امیرعباس رازی سای‌درام می‌نوازند.

مصطفی خدابنده‌لو طراح پوستر و بروشور، علی گلکار تیزر، سهیلا جوادی طراح چهره‌پردازی، حسین کاظم رودباری طراح نور و زهرا نصرالله عکاس دیگر عوامل این اثر نمایشی هستند.

اجرای «تقلیدنامه زال و رودابه» برای ساعت ۱۷:۳۰ هر روز غیر از شنبه‌ها برنامه‌ریزی شده است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “زال و رودابه در سنگلج به هم می‎‌رسند/ ماموریت سیاه برای وصال ۲عاشق”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید