آخرین خبر

برنامه‌‌های متنوع تلویزیون برای امروز و فردا

آوای ایرانیان: شبکه‌های مختلف تلویزیون برای اولین آخر هفته بعد از ماه مبارک رمضان فیلمها و برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده‌اند.

تلویزیون در اولین آخر هفته بعد از ماه مبارک رمضان، فیلمها و برنامه‌های متنوعی را به روی آنتن شبکه‌های سیما می‌برد.

ساعت پخش برنامه‌های شبکه‌های تلویزیونی به شرح زیر است:

شبکه یک سیما

 «جشن فرشته‌ها» برای کودکان و بزرگسالان و با هنرنمایی عموهای فیتیله‌ای، از ساعت ۱۵ و ۱۰ دقیقه روز پنج شنبه پخش می‌شود.

جنگ زنده «دعوت» به تهیه کنندگی مشترک مجتبی کشاورز و محمدجواد عبدالرحمانی و اجرای نیما کرمی و زینب زارع  پنج شنبه ساعت ۱۸ با برنامه‌ای مفرح به روی آنتن می‌رود.

شبکه دو سیما

عیدانه شبکه دو به مخاطبان کودک و نوجوان این شبکه پخش قسمتهایی از گلچین «کلاه قرمزی» در روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۰ صبح پخش می‌شود.

جُنگ ترکیبی «شیدایی» به تهیه کنندگی امیرحسین شریفی و محمد نبهان که در ایام ماه مبارک رمضان هر شب مهمان خانه‌های مخاطبان خود می‌شد نیز  پنج شنبه ساعت ۱۹ و ۴۰ و ۲۳ و جمعه ساعت ۱۵ و ۱۹ و ۴۰ برای پخش از شبکه دو سیما در نظر گرفته شده است. افزون بر این «نمادو» به تهیه کنندگی هادی خدّادی با انعکاس جشن‌های مردمی عید سعید فطر روزهای پنجشنبه و جمعه، ساعت ۱۲و ۴۵ ،  ۲۲و ۱۵ دقیقه به روی آنتن خواهد رفت.

مستند «با هم برای هم» به تهیه کنندگی محمود فلاح پرویزی پنجشنبه ۱۷ تیرماه اختتامیه جشنواره فیلم، عکس و متن رمضان را به روی آنتن می‌برد که طی آن برگزیدگان این جشنواره معرفی و تقدیر خواهند شد.

همچنین شبکه دو سه برنامه از مسابقه «ثانیه‌ها» به تهیه کنندگی ابراهیم بهادری را برای پخش در روزهای پنجشنبه و جمعه تدارک دیده است که ساعت ۱۷ مهمان مخاطبان خود خواهد شد.

شبکه سه سیما

این شبکه فیلم سینمایی«دنیای ژوراسیک» را روز پنج شنبه ساعت ۱۴  به مدت ۹۷ دقیقه روی آنتن می‌برد.

در توضیحات این فیلم آمده است:«دایناسور غول پیکری که از دی ان‌ای تی رکس جیگانوتوسور و کایناتورز به وجود آمده بود همه راپتر‌ها را کشت و تنها یک راپ‌تر به نامه بلو باقی ماند. در ‌‌نهایت کلر که دیگر دید زور راپتور‌ها به ایندامینوس رکس نمی‌رسه به سمت قفس و محل نگهداری تی رکس رفت تا آن را آزاد کن».

همچنین فیلم سینمایی«گروه سارقین» محصول ۲۰۱۵ آمریکا با ژانری ماجراجویی-کمدی با بازی ماتیو‌گری گابلر، آدام نی و کایل گالنر، روز پنج شنبه ساعت ۱۹ و ۵ دقیقه به مدت ۸۳ دقیقه روی آنتن شبکه سه می‌رود.

شبکه پنج سیما

شبکه پنج سیما فیلم سینمایی «دختری در قفس» محصول سال ۱۳۸۱ ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه روز پنج شنبه به مدت ۸۸ دقیقه به روی آنتن می‌برد.

همچنین برنامه «ماه تمام» به صورت زنده ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه روز پنج شنبه پخش می‌شود.

شبکه افق

مستند «بدون مرز عشق»  با موضوع مدافعان حرم پنج شنبه و جمعه  ساعت ۱۸ و  ۳۰ و ۲۴ به روی آنتن شبکه افق می‌رود.

مسابقه «خونه به خونه»پنج شنبه و جمعه ساعت ۲۱ و ۳۰ پخش می‌شود. همچنین تکرار این مسابقه روز بعد ساعت ۱۱ به روی آنتن می‌رود.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “برنامه‌‌های متنوع تلویزیون برای امروز و فردا”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید