آخرین خبر

پارامونت تولید «تاپ‌گان ۳» را شروع کرد/ بازگشت کروز به هوانوردی

به گزارش آوای ایرانیان  به نقل از ورایتی، کمپانی پارامونت، ارن کروگر، یکی از نویسندگان «تاپ‌گان: ماوریک» را برای نوشتن فیلمنامه دنباله این فیلم پرفروش اکشن به‌کار گرفته است.

استودیو همچنین امیدوار است ژوزف کوشینسکی کارگردان «تاپ گان: ماوریک» برای ساخت قسمت دیگری از این مجموعه، به کابین خلبان بازگردد. احتمالا مایلز تیلر و گلن پاول همبازی‌های جوان‌تر کروز در کنار وی در فیلم جدید حضور خواهند داشت.

بحث درباره فیلمنامه جدید اواخر سال گذشته شروع شد و البته کروز باید نسخه نهایی را تایید کند.

سخنگوی پارامونت از اظهار نظر در این باره خودداری کرد.

این خبر چند روز پس از آن منتشر شد که کروز اعلام کرد قراردادی غیرانحصاری برای ساخت چند فرنچایز و فیلم‌های اصلی با کمپانی برادران وارنر امضا کرده است. وی با این استودیو در فیلم‌های «مصاحبه با خون‌آشام»، «چشمان بازبسته»، «مگنولیا» و «لبه فردا» همکاری کرده بود. این پیمان همچنان به کروز اجازه می‌دهد تا برای شرکت‌های دیگری مانند پارامونت و یونیورسال کار کند. وی در حال حاضر برای یونیورسال در حال ساخت یک فیلم پرهزینه است که در ایستگاه فضایی بین‌المللی فیلمبرداری می‌شود.

«تاپ گان: ماوریک» موفقیت بزرگی برای پارامونت بود، که چند دهه تلاش داشت تا راهی برای بازگرداندن کروز به صف هوانوردان و ادامه فیلم اصلی پیدا کند. این فیلم نامزد اسکار بهترین فیلم شد و نزدیک ۱.۵ میلیارد دلار فروخت و پرفروش‌ترین فیلم دوران حرفه‌ای کروز شد. کروز همچنین فرنچایز «ماموریت غیرممکن» را در پارامونت در دست ساخت دارد و در حال ساخت قسمت هشتم این مجموعه جاسوسی است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “پارامونت تولید «تاپ‌گان ۳» را شروع کرد/ بازگشت کروز به هوانوردی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید