آخرین خبر

خاطره بازی مهدى مقدم و مهدى مدرس با “فرزاد فرزين”

آوای ایرانیان: مهران یوسفی
فرزاد فرزین ، خواننده پرطرفدار موسیقی پاپ کشور ، اولین کنسرت آلبوم ((شش)) را در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به روی صحنه برد.
شامگاه ۸ اردیبهشت ماه ۹۵ ، گروه شوک طی دو سانس میزبان طرفداران پرشور فرزاد فرزین بودند .
تقریبا پس از یک ساعت تاخیر ، با بالا رفتن پرده ای که در استیج طراحی شده بود ، فرزاد فرزین و گروه شوک به اجرای ریمیکسی از قطعات ” تنهایی دونفره ” و ” عاشقت شدم ” از آلبوم ۶ پرداختند .
پس از آن فرزاد فرزین ضمن خوش آمدگویی به حضار از سورپرایزهایی که برای این برنامه تدارک دیده شده بود سخن گفت که در این میان بعضی از آنها به دلایلی لغو شده بودند .
فرزین پس از اجرای قطعه “چرا تو”  به سراغ آلبوم شلیک رفت و قطعه ” دوریت ” رو از این آلبوم به روی صحنه برد .  
این خواننده قبل از اجرای قطعه ” برگرد ” از آلبوم شخصی خطاب به طرفدارانش گفت : من در طول تولید و اجرای این آلبوم کلی خاطره با شما ها ساختم .
پس از آن که اعضای ارکستر با تکنوازی هایشان هنرنمایی کردند ، در ادامه ویدیو کلیپ جدید فرزاد فرزین به نام ” گوشی” رونمایی شد . ” گوشی ” قطعه ای با ملودی فرزاد فرزین ، ترانه ” حامد رجبی ” و ” مسعود محمدی ” و تنظیم ” اشکان آبرون ” است که با استقبال زیادی رو به رو شد .
اواسط برنامه بود که حاضرین درسالن با صحنه عجیبی روی استیج مواجه شدند . حضور یکباره مهدی مدرس در حین اجرای قطعه ” پشت صحنه زندگی ” توسط فرزین همه را به وجد درآورد . دقایقی از حضور مهدی مدرس روی استیج نمیگذشت که مهدی دیگری به روی استیج آمد . ” مهدی مقدم ” خواننده دیگری بود که میکروفون به دست به روی استیج آمد و این قطعه را سه نفری به صورت مشترک اجرا کردند .
پس از اجرای این قطعه فرزین گفت : دوستی من و این دوتا مهدی به اوایل دوران کاریمون برمیگرده و جزئی از مهمترین و زیباترین دوران کاری ما به حساب می آیند . خیلی خوشحالم که بعد از ۱۰ سال دوستانم رو روی استیج میبینم .
مهدی مدرس نیز اضافه کرد : من به فرزاد به خاطر داشتن چنین طرفدارانی حسودی میکنم و از خوشتیپ تر شدن فرزاد طی این ده سال سخن گفت.
مقدم نیز پس از اجرای قطعه مشترکشان افزود : این اولین باره که من توی تهران در این سالن و این سانس روی استیج می آیم و به خاطر این اتفاق خوشایند خدای بزرگ را شاکرم .
پس از آن فرزین به معرفی هریک از اعضای گروه شوک پرداخت .
صدای ضعیف فرزاد فرزین که ناشی از اختلال بوجود آمده در میکروفون سالن بود سبب اجرای مجدد قطعه “شش” توسط این خواننده شد .
نوبت به اجرای قطعه خاطره انگیز ” ماه عسل ” رسید که همخوانی حضار با فرزاد در حین اجرای این قطعه فضای سالن را بسیار تحت تاثیر خود قرار داده بود .
“آره آره” ، “آدمای بعد تو” ، “تو فکرتم” ، “دیر اومدی” ، ” بچه” و … از جمله قطعاتی بودند که به روی صحنه برده شدند .
قطعه هیت ” تو مال منی” نیز آخرین اثری بود که فرزاد فرزین در این کنسرت به اجرای آن پرداخت .
فیروز ویسانلو(نوازنده) ، علیرضا افشار(آهنگساز) و برادران بوشهری مهمانان سانس اول برنامه بودند .
گفتنی است این کنسرت به همت شرکت “آوای دوران” برگزار شده بود .
آوای ایرانیان/مهران یوسفی

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “خاطره بازی مهدى مقدم و مهدى مدرس با “فرزاد فرزین””

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید