آخرین خبر

نبودن ویل اسمیت این فیلم را نابود کرد!

به گزارشآوای ایرانیان به نقل از ورایتی، ویویکا ای. فاکس اعتراف کرد که «روز استقلال: تجدید حیات» به موفقیت فیلم قبلی خود ادامه نداد، زیرا این فیلم که سال ۲۰۱۶ ساخته شد نتوانست ویل اسمیت را برای ایفای مجدد نقش خود در فیلم کلاسیک ۱۹۹۶ بازگرداند.

وی در گفتگویی جدید تاکید کرد که فکر نمی‌کند فیلم دوم خوب باشد و با اولین فیلم قابل مقایسه نیست.

فاکس افزود: واقعاً احساس می‌کنم که با بازنگرداندن ویل اسمیت همه فیلم را از دست دادیم. ما بیشتر بازیگران اصلی را داشتیم، اما فکر می‌کنم یکی از حلقه‌های واقعی که برای موفقیت «روز استقلال ۲» در اختیار نبود این بود که ویل اسمیت آنجا نبود.

وی در ادامه اظهار کرد: من در اولین نمایش فیلم بودم و باید می‌دیدید طرفداران چه احساسی داشتند و در توییتر هم مرا نابود کردند.

فاکس نقش خود را به عنوان جاسمین هیلر در دنباله «روز استقلال» بازی کرد، اما ویل اسمیت، که نقش همسر شخصیت او، خلبان استیو هیلر را بازی می‌کرد، پس از اینکه برای دستمزد با تولیدکنندگان به توافق نرسید دیگر به فیلم برنگشت. در فیلم دوم شخصیت اسمیت در واقعه‌ای بین ۲ فیلم کشته شده بود.

در فیلم دوم بازیگران اصلی بیل پولمن، جف گلدبلوم، جود هیرش و برنت اسپینر همگی نقش‌های خود را تکرار کردند و جسی تی‌آشر هم به فیلم دنباله پیوست تا پسر زوج فاکس و اسمیت را به تصویر بکشد.

اولین فیلم «روز استقلال» با ۸۱۷ میلیون دلار فروش بلیت در سراسر جهان، پرفروش‌ترین فیلم سال ۱۹۹۶ و دومین فیلم پرفروش تاریخ در آن زمان، پس از «پارک ژوراسیک» (۱۹۹۳) بدل شد. در مقام مقایسه، «تجدید حیات» با بودجه ساخت ۱۶۵ میلیون دلاری تنها به کسب ۳۸۹ میلیون دلار در سراسر جهان اکتفا کرد.

این فیلم اکشن و علمی تخیلی به کارگردانی و نویسندگی رولاند امریش ساخته شد و درباره گروه‌های متفاوتی از مردم تمرکز می‌کرد که در صحرای نوادا پس از یک حمله جهانی توسط یک نژاد قدرتمند فرازمینی گرد هم می‌آیند.

در حالی که قرار بود این فیلم در قالب یک سه‌گانه ساخته شود به دلیل امتناع کمپانی فاکس از ارایه دستمزد ۵۰ میلیون دلاری درخواست شده توسط اسمیت برای دو دنباله بعدی، بحث بر سر بازگشت اسمیت متوقف شد.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “نبودن ویل اسمیت این فیلم را نابود کرد!”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید