آخرین خبر

واکنش تیلور سوئیفت به شوخی توهین‌آمیز نتفلیکس با او

ستاره پاپ پس از شوخی سریال نتفلیکس با روابط عاشقانه‌اش نوشت: نظرتان چیست که از تحقیر زنان سخت‌کوش دست برداریم و این مزخرفات را [مضحک] نشان ندهیم؟

تیلور سوییفت با انتشار بیانیه‌ای در توییتر به شوخی سریال “جینی و جورجیا” (Ginny & Georgia) با سابقه‌ی روابط رمانتیکش واکنش نشان داد. به دنبال انتشار سریال در تاریخ ۲۴ فوریه از نت‌فلیکس، هواداران سوییفت در شبکه‌های اجتماعی این شوخی را نکوهش کردند.

در یکی از دیالوگ‌های سریال می‌آید: “چرا برایت مهم است؟ تو که مردها را سریع‌تر از تیلور سوییفت قبول می‌کنی.” عبارت “به تیلور سوییفت احترام بگذارید” در توییتر ترند شد و کار به جایی رسید که خود خواننده بیانیه صادر کرد.

سوییفت می‌نویسد: “سلام خدمت سریال “جینی و جورجیا”، سال ۲۰۱۰ تماس گرفت و گفت که می‌خواهد شوخی عمیقاً سکسیستی و فشل خود را پس بگیرد. نظرتان چیست که از تحقیر زنان سخت‌کوش دست برداریم و این مزخرفات را [مضحک] نشان ندهیم. در ضمن، نت‌فلیکس، پس از “خانم آمریکانا” (Miss Americana) این لباس به شما نمی‌آید… به گمان اینجاست که باید بگویی “ماه تاریخ زنان” مبارک.”

به گزارش ۳۰نما سوییفت در سال ۲۰۱۹ فیلم “تیلور سوییفت: تور استادیومی آلبوم اعتبار” را از نت‌فلیکس پخش کرده است. “خانم آمریکانا” نیز مستندی است که ابتدا از جشنواره‌ی ساندنس و سپس نت‌فلیکس پخش شده.

سریال “جینی و جورجیا” به نویسندگی “سارا لمپر” یک کمدی-درام در مورد یک مادر ۳۰ ساله با بازی “برایان هاوی” و دختر نوجوان ۱۵ ساله‌اش با بازی “آنتونیا جنتری” است. داستان این مجموعه سبب شده که منتقدین بسیاری آن را با “دختران گیلمور” (Gilmore Girls) مقایسه کنند. این سریال تا ۱ مارس در صدر جدول پربیننده‌ترین عناوین نت‌فلیکس قرار دارد.

 

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “واکنش تیلور سوئیفت به شوخی توهین‌آمیز نتفلیکس با او”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید