آخرین خبر

جدول نمایش فیلم‌های کوتاه جشنواره فیلم فجر منتشر شد

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، جدول نمایش ۱۱ فیلم کوتاه راه‌یافته به بخش فیلم کوتاه چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر اعلام شد و از دوشنبه ۱۷ بهمن‌ ماه و سه‌شنبه ۱۸ بهمن‌ ماه ۱۴۰۱ یک سانس برای اکران این فیلم‌ها در خانه جشنواره (مرکز همایش‌های برج میلاد) و خانه رسانه (پردیس سینماگالری ملت) اختصاص داده شده است.

دوشنبه ۱۷ بهمن‌ماه ۱۴۰۱، ۶ فیلم کوتاه «اسما» ساخته مصطفی آقامحمدلو، «اندروا» ساخته امیر پذیرفته، «برنو» ساخته محمد ثریا، «جناکات» ساخته عطا مجابی، «رنگارنگ» ساخته محمدرضا مرادی و «غیرموجه» ساخته محمدرضا خاوری در سالن ۵ پردیس سینمایی ملت، ساعت ۱۸ و سالن مرکز همایش‌های برج میلاد، ساعت ۲۰:۳۰ اکران می‌شوند.

همچنین سه‌شنبه ۱۸ بهمن‌ ماه ۱۴۰۱، پنج فیلم کوتاه «قهوه‌خانه عاشیقلار» ساخته رضا جمالی، «لابیرنت» ساخته حسن وحدانی، «مریضخانه مرکزی» ساخته وحید و نوید نامی، «نوشابه مشکی» ساخته محمد پایدار و «وقفه» ساخته مانا پاک‌سرشت در سالن ۵ پردیس سینمایی ملت، ساعت ۱۸ و سالن مرکز همایش‌های برج میلاد، ساعت ۲۰:۳۰ اکران می‌شوند.

۹ فیلم کوتاه «اسماء» به کارگردانی مصطفی آقامحمدلو و تهیه کنندگی فرهاد حاجی عباسی، «اندروا» به تهیه کنندگی و کارگردانی امیر پذیرفته، «برنو» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد ثریا، «جناکات» به تهیه کنندگی و کارگردانی عطا مجابی، «رنگارنگ» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمدرضا مرادی، «قهوه خانه عاشیقلار» به تهیه کنندگی و کارگردانی رضا جمالی، «لابیرنت» به تهیه کنندگی و کارگردانی محسن وحدانی، «مریضخانه مرکزی» به کارگردانی وحید نامی و نوید نامی و تهیه کنندگی نیلوفر زیوردار و «وقفه» به کارگردانی مانا پاک‌سرشت و تهیه کنندگی البرز پورصیاد از تولیدات انجمن سینمای جوانان ایران است.

انجمن سینمای جوانان ایران با ۵ فیلم کوتاه در بازار بین‌الملل حضور دارد

همزمان با آغاز فعالیت ششمین روز از جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، امروز ۱۷ بهمن‌ ماه ۱۴۰۱ بازار و نمایشگاه فیلم بین‌الملل چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در کاخ جشنواره، مرکز همایش‌های برج میلاد تهران، آغاز به کار می‌کند.

انجمن سینمای جوانان ایران در این دوره از جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، ۵ فیلم کوتاه «اندروا»، «وضعیت اورژانسی»، «دوآل‌پا»، «خنده بی‌دلیل گوزن‌ها» و «کبود» از تولیدات خود را برای عرضه و فروش در بازار ارائه می‌کند.

فیلم‌هایی که در بخش بازار فیلم کوتاه عرضه می‌شوند به شرح زیر است:

«اندروا» به نویسندگی و کارگردانی امیر پذیرفته و تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران و امیر پذیرفته تولید شده است و با بازی نادر فلاح روایتگر داستان مردی است که میان واقعیت و خیال سرگردان است.

«وضعیت اورژانسی» به نویسندگی مریم اسمی‌خانی و وحید حسن‌زاده و کارگردانی مریم اسمی‌خانی و تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران و وحید حسن‌زاده تولید شده و با بازی سعید چنگیزیان روایتگر داستان دختربچه‌ای ۶ ساله به نام نازنین است که از مامور اورژانس درخواستی دارد.

«دوآل‌پا» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا مرادی و تهیه‌کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران و محمدرضا مرادی تولید شده است که با بازی آرش رضایی، برداشتی آزاد از داستان هزار و یک شب سفرهای سندباد دارد.

«خنده بی‌دلیل گوزن‌ها» به نویسندگی مازیار تهرانی، کارگردانی سجاد ایمانی و تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران، سجاد ایمانی و رضا دانش‌پژوه تولیده است که با بازی مجید پتکی و شبنم فرشادجو روایتگر داستان مردی است که بعد از مرگ زنده می‌شود.

«کبود» به نویسندگی و کارگردانی علی توکلی و تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران، فواد جاودان و سعید نجاتی تولید شده و در خلاصه داستان آن آمده است: «ممکن است پنهان کردن یک واقعه نه از سر حیله‌گری که ناشی از وحشتی باشد که برملا شدن آن مشکلی به بار خواهد آورد.»

اهالی فیلم کوتاه از سراسر دنیا در این بخش حضور دارند تا بتوانند با سرمایه گذاران و نمایندگان جشنواره‌های مختلف خارجی و شرکت‌های بین‌المللی ارتباط برقرار کرده و برای فروش یا حضور آثارشان در جشنواره‌های بین‌المللی رایزنی‌های لازم را به عمل آورند.

فیلم‌های این بخش از جشنواره برای مهمانان خارجی، پخش‌کننده‌های بین‌المللی، مدیران جشنواره‌ها و خریداران اکران می‌شوند و فرصتی برای عرضه جهانی پیدا می‌کنند.

غرفه‌های بازار چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فجر در لابی مرکز همایش‌های برج میلاد تهران مستقر هستند و قرار است از امروز ۱۷ بهمن‌ ماه تا ۲۱ بهمن‌ ماه ۱۴۰۱ میزبان مهمانان خود در چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فجر باشند.

چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فجر ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در ۲ کاخ رسانه و جشنواره که واقع در پردیس سینما گالری و مرکز همایش‌های برج میلاد است، همزمان برگزار می‌شود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “جدول نمایش فیلم‌های کوتاه جشنواره فیلم فجر منتشر شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید