آخرین خبر

برگزاری دوره آموزشی نمایشنامه‌نویسی با حضور ایوب آقاخانی

به گزارش آوای ایرانیان آشنایی اولیه با اصول و فنون نمایشنامه نویسی از اهداف برگزاری این دوره با حضور«ایوب آقاخانی» در پردیس تئاتر تهران است. در این دوره هنرآموزان؛ اصول، دیالوگ‌نویسی، درک و خلق درام و همچنین خلق شخصیت را در نوشتن نمایشنامه فرا می‌گیرند.

تکنیک‌های رعایت داستان در نمایشنامه، تعریف داستان و عناصر آن، نحوه ایجاد شخصیت و توصیف آن‌ها، انواع نمایشنامه و فرآیند نوشتن آن‌ها، تعریف نمایشنامه و رعایت ساختار داستان و نحوه برگزاری رویدادها سرفصل‌های این دوره را تشکیل می‌دهد.

امین اشرفی مدیر پردیس تئاتر تهران یکی از رویکردهای فعالیت‌های پردیس تئاتر تهران را برگزاری دوره‌های آموزشی برای علاقمندان به رشته تئاتر و بازیگری عنوان می‌کند و می‌گوید: این مجموعه در راستای «برگزاری مدرسه تابستانی تهران» و با رایزنی‌های انجام شده با چهره‌های آشنا در این حوزه قصد دارد تا فرصتی برای تمامی رده‌های سنی به ویژه نوجوانان و جوانان فراهم کند.

وی با بیان این مطلب که پردیس تئاتر تهران از مراکز هنری زیر مجموعه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران محسوب می‌شود گفت: این مرکز با قرار گرفتن در جنوب تهران فرصتی ویژه برای علاقمندان در پهنه جنوب شهر تهران است تا با حضور در این کلاس‌ها از اساتید مجرب بهره لازم را ببرند. اگرچه این امکان برای تمام شهروندان فراهم است حتی به صورت فرامنطقه‌ای و فراگیر از شهرهای مجاور هم درخواست ثبت نام داشته ایم.

پردیس تئاتر تهران در حال حاضر برگزاری ۱۱  دوره آموزشی شامل: رشته‌ «بازیگری تخصصی»، «طراحی صحنه و لباس»، «طراحی گریم»، «نمایشنامه‌نویسی»، «عروسک‌گردانی»، «شاهنامه خوانی»، «بازیگری کودک و نوجوان»، «تربیت مربی نمایش کودک»، «مبانی بازیگری»، «کارگاه مادر و کودک» و «نمایش خلاق» را در برنامه‌های آموزشی خود قرار داده است.

همچنین برگزاری دوره «استعداد یابی، آموزش تا اجرا» با عنوان «کوک بازیگری» با حضور تینو صالحی، مریم کاظمی، نادر برهانی مرند، مهراد رایانی مخصوص و علی عابدی در مرحله پیش ثبت نام قرار دارد.

علاقمندان می توانند از طریق شماره همراه ۰۹۰۲۱۵۵۳۰۲۴ یا با مراجعه به سایت www.fhschool.ir  برای ثبت نام در هر یک از دوره‌ها اقدام کنند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “برگزاری دوره آموزشی نمایشنامه‌نویسی با حضور ایوب آقاخانی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید