آخرین خبر

بداهه‌هایی برای پیانو و اصوات الکترونیک

آلبوم «آن‌های من» یکی از تازه‌ترین آثار موسیقایی آهنگساز و مدرس موسیقی است که به تازگی در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

به گزارش آوای ایرانیان، آلبوم «آن های من» به آهنگسازی و نوازندگی امیرحسین الله دادی مدرس، نوازنده و آهنگساز موسیقی مشتمل بر هشت آهنگ بدون کلام از بداهه نوازی پیانو و اصوات الکترونیک پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

«کاشتن»، «نوا»، «سفیدها»، «آشوب»، «هر روز»، «تردید»، «چهل-گاه»، «برداشتن» عنوان آثاری هستند که در این آلبوم برای شنوندگان ارائه شده است.

امیرحسین الله دادی از جمله هنرمندانی است که تحصیلات تکمیلی خود را در رشته آهنگسازی از پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران به اتمام رسانده است. این هنرمند که هشت سالگی نوازندگی پیانو را آغاز کرده از ۱۸ سالگی آهنگسازی برای آثار تلویزیونی و نمایشی در حوزه کودک و نوجوان را آغاز کرد و در دوران تحصیل خود نیز زیر نظر هنرمندانی چون چیستا غریب گرگانی، کیاوش صاحب نسق به انجام مراحل آموزشی خود پرداخت.

گذراندن دوره‌های تئوری موسیقی، سلفژ، تاریخ موسیقی و سبک‌شناسی موسیقی معاصر، هارمونی، کنترپوان، ارکستراسیون، مبانی موسیقی ایرانی و تحلیل ردیف، فرم و آنالیز و اصول آهنگسازی زیر نظر هنرمندانی چون وارطان ساهاکیان، کیاوش صاحب‌نسق، محمدرضا تفضلی، آذین موحد، امیر اسلامی، فرید عمران، حسین مهرانی، رتبه اول مرحله علمی و عملی کنکور کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۰ در رشته آهنگسازی، آهنگسازی برای چندین تئاتر، فیلم کوتاه و فیلم بلند، برنده جایزه موسیقی از جشنواره تئاتر کودک ۱۳۹۱، اجرای کنسرت‌های متعدد بداهه نوازی به همراه آنسامبل هنگام و آلبومی منتشر شده از این آنسامبل با عنوان «نوهنگام»، همکاری با آهنگسازان و گروه‌های مختلف به عنوان آهنگساز و نوازنده پیانو، فعالیت در زمینه موسیقی الکترونیک و الکتروآکوستیک، برگزاری کارگاه‌ها و مسترکلاس‌های گوناگون در تهران و شهرستان‌ها از جمله فعالیت‌های این آهنگساز در عرصه موسیقی است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “بداهه‌هایی برای پیانو و اصوات الکترونیک”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید