آخرین خبر

۲ کتاب جدید درباره موسیقی منتشر شد

کتاب های «موسیقی برای کودکان» و «داستان های همراه موسیقی» با نگاهی به متد ارف از سوی مهدی آذرسینا نوازنده، آهنگساز و پژوهشگر حوزه موسیقی منتشر شد.

به گزارش آوای ایرانیان، کتاب های «موسیقی برای کودکان – ریتم» و «داستان های همراه موسیقی» با نگاهی به متد ارف از سوی مهدی آذرسینا نوازنده، آهنگساز و پژوهشگر حوزه موسیقی توسط انتشارات موسیقی «عارف» منتشر شد.

در توضیحات تکمیلی این کتاب آمده است:

«نقش بی نظیر موسیقی در ساخته شدن ذهن و جان و جسم کودکان، مورد تایید جامعه شناسان و عالمان تعلیم و تربیت قرار گرفته است. آموزش موسیقی با متدی درست و از طریق مربیان متخصص، کودکان را برای ورود به صحنه های زندگی آماده می کند.

آذرسینا بعد از پنجاه سال تجربه تعلیم مو سیقی در کلاس های کودکستانی تا دانشگاه، اخیراً چهار جلد کتاب برای آموزش موسیقی به کودکان نوشته است و اجرایی از آهنگهایش برای کوکان را در دو سی دی با این کتابها همراه کرده است.

این مجموعه موسیقی، با نگاهی به متد ارف، و براساس موسیقی دستگاهی ایران نوشته شده است. ضمن اینکه کتاب ها به زبانی ساده موسیقی را برای کودکان آغاز می کند، برای مربیان و مدرسین موسیقی کودک، مسیر و شیوه  تدریس مناسبی فراهم می کند و برای پدر و مادرهای مشتاق به آشنایی با موسیقی، مفید و قابل استفاده است.

مهدی آذرسینا از هنرآموختگان دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران، و ازشاگردان مکتب سعید خدیری است که با کلاس های دانشگاهی و تاسیس «کارگاه موسیقی کودکان و نوجوانان» متد ارف را درایران معرفی کرد.»

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “۲ کتاب جدید درباره موسیقی منتشر شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید