آخرین خبر

سالار عقیلی و همسرش، «میخانه خاموش» را به آمریکا می‌برند

آوای ایرانیان: سالار عقیلی با همراهی گروه دستان، تور کنسرت آلبوم موسیقی «میخانه خاموش» را در کشور آمریکا برگزار می‌کند.

به گزارش آوای ایرانیان،‌ آلبوم «میخانه خاموش» در دو بخش آماده شده که در بخش اول آثار بی‌کلام حسین بهروزی‌نیا با اجرای گروه دستان گنجانده شده و در بخش دوم ۶ قطعه از سالار عقیلی که با آهنگسازی سعید فرج‌پوری ساخته شده، ارایه شده است.

اشعار این آلبوم از آثار شاعرانی مانند اخوان ثالث، مولانا و سایه انتخاب شده و در دستگاه موسیقی ماهور و مایه اصفهان ساخته است.  در این آلبوم حمید متبسم (تار)، حسین بهروزی نیا (بربط)، پژمان حدادی (تنبک و دوایر کوکی)، بهنام سامانی (دف و کوزه) و سعید فرجپوری به عنوان نوازنده کمانچه به نوازندگی پرداخته‌اند.

تور کنسرت «میخانه خاموش» از روز ۲۲ آوریل برابر با ۳ اردبیهشت از فیلادلفیا آغاز می شود و در ادامه سالار عقیلی و گروه دستان روز  ۲۴ آوریل ۲۰۱۶ برابر با ۵ اردیبهشت در آتلانتا روی صحنه می‌روند.

کارولینای شمالی در روز یک می برابر با ۱۲ اردیبهشت میزبان این گروه موسیقی ایرانی خواهد بود. مقصد بعدی گروه دستان فلوریدا است و این گروه در سالن «Embry-Riddle Aeronautical University» این ایالت به اجرای موسیقی ایرانی می‌پردازد. گروه دستان تور کنسرت «میخانه خاموش» را روز ۷ می برابر با ۱۸ اردیبهشت با اجرا در شهر میامی به پایان می‌رسانند.

حسین بهروزنیا، حریر شریعت زاده، امین هنری و سعید فرجپوری، سالار عقیلی را در اجرای کنسرت «میخانه خاموش» همراهی می‌کنند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “سالار عقیلی و همسرش، «میخانه خاموش» را به آمریکا می‌برند”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید