آخرین خبر

حذف تئاتر و موسیقی از جشنواره هفتم «هنر برای صلح»

دبیر هفتمین جشنواره بین‌المللی «هنر برای صلح» از نمایش حدود ۲۰۰ اثر در هفت رشته هنری از ۲۹ شهریورماه در جریان برپایی این جشنواره خبر داد.

فریدون فربود دبیر هفتمین جشنواره بین‌المللی «هنر برای صلح» درباره این دوره جشنواره گفت: هفتمین جشنواره بین‌المللی «هنر برای صلح» همزمان با روز جهانی صلح با نمایش حدود ۲۰۰ اثر از ۲۹ شهریورماه در رشته‌های عکاسی، نقاشی، مجسمه، چیدمان، ویدئوآرت، موشن گرافیک (که جایگزین بخش پوستر شده است) و سینما برگزار خواهد شد. رشته سینما را نیز در چهار شاخه داستانی، انیمیشن، کارگردانان جوان و مستند خواهیم داشت.

وی در مورد حذف تئاتر و موسیقی که در دوره‌های گذشته جشنواره شاهد آثاری از آن‌ها بودیم، بیان کرد: به دلیل همزمانی برگزاری جشنواره با ماه محرم و صفر، بخش تئاتر و موسیقی از جشنواره «هنر برای صلح» امسال خارج شده است.

به گفته فربود، کشورهای حاضر در این رویداد بین‌المللی نیز شامل فرانسه، استرالیا، ایتالیا، افغانستان، کره جنوبی، هندوستان و کشورهای دیگر هستند و مهمانان خارجی نیز میزبانی خواهیم کرد.

وی درباره هیأت انتخاب و داوری جشنواره هفتم گفت: آثار بخش موشن گرافیک (پوستر) و آثار بخش‌های مختلف سینما نیز توسط هیأت انتخاب‌های مجزا مورد بررسی قرار گرفتند و انتخاب شدند. کل آثاری که در این دوره جشنواره به دست ما رسیده، حدود ۲ هزار و ۲۰۰ اثر بوده که از این تعداد ۲۰۰ اثر به نمایش خواهیم گذاشت.

هفتمین جشنواره بین‌المللی «هنر برای صلح» از ۲۹ شهریور تا ۱۲ مهرماه در خانه فرهنگ دیهیم و گالری باروک واقع در خیابان شریعتی، پایین‌تر از پل رومی، پلاک ۱۷۳۶ برگزار خواهد شد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “حذف تئاتر و موسیقی از جشنواره هفتم «هنر برای صلح»”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید