آخرین خبر

نوروز را با «سال نو، پول نو» آغاز کنید/ «اقتصاد ما» ویژه رمضان

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی رادیو اقتصاد، «سال نو پول نو» ویژه برنامه تحویل سال رادیو اقتصاد است که بنا دارد شروع سال جدید را با فضایی شاد و مفرح همراه با ارتقاء دانش و اطلاعات برای شنوندگان مهیا کند.

تحویل سال با «سال نو پول نو»

برنامه «سال نو پول نو» از آیتم های شاد و متنوعی تشکیل شده است و به آیین نوروزی با رویکر اقتصادی خواهد پرداخت.

یکی از آیتم های این برنامه «سال نو روز نو» است که به لحظات گذشته عمر می پردازد و در آیتم یادواره نیز ادای احترام به شهدا به خصوص شهدای شاهچراغ خواهد داشت. از بخش های این برنامه «نوروز در مناطق» است که آیین های نوروزی هر شهر و استان را معرفی می کند.

در این برنامه با صاحبان مشاغلی که در ایام نوروز تعطیل نیستند گفتگو خواهد شد. نیایش های لحظه تحویل سال و گزارش های مردمی و روایات خاطرات سال گذشته نیز از دیگر بخش های این برنامه خواهد بود.

این برنامه به تهیه کنندگی لیلا امید یگانه روز ۲۹ اسفند از ساعت ۲۲ به مدت ۲۳۵ دقیقه پخش خواهد شد.

شوخی با رفتارهای اقتصادی

مجله نوروزی «بهار بازار» در نظر دارد با حال و هوای سال نو به استقبال اقتصاد برود. در این برنامه تمرکز خاص بر رفتارهای اقتصادی مردم در ایام نوروز و خرید های مورد نیاز این آیین اتفاق می افتد.

یکی از آیتم های این برنامه شوخی با برخی از رفتارهای نادرست در ایام نوروز همچون خرید های بی مورد است. معرفی و گزارش از روند تولید محصولات هفت سین و خاستگاه آن از دیگر آیتم های این برنامه است که برای اولین بار از رادیو اقتصاد مورد بررسی قرار می گیرد.

در دیگر آیتم این برنامه تقدیر از صاحبان مشاغلی است که در ایام عید هم تعطیلی ندارند و در خدمات هموطنان هستند.

عید دیدنی با فعالان اقتصادی و افراد موفق کشور، گزارش از راههای کشور، گزارش از وضعیت آب و هوا و جاده های کشور، گزارش از روند فعالیت های گروههای جهادی، معرفی مناطق اقتصادی و گردشگری کشور و نیز تفسیر آیات و روایات اقتصادی از دیگر بخش های این برنامه خواهد بود.

برنامه بهار بازار به تهیه کنندگی پویان امینان و حمیده رضا سلطانی و گویندگی شهلا جمشیدیان، معصومه سادات سید علوی و علیرضا بختیاری از ۲۹ اسفند تا ۱۳ فروردین ساعت ۱۰ تا ۱۲ از آنتن رادیو اقتصاد پخش می شود.

اقتصاد در سالی که گذشت

«اقتصاد در سالی که گذشت» به بیان مهمترین اخبار اقتصادی خرد و کلان ماه های سال گذشته می پردازد و با مسئولان در خصوص اطلاعات بیشتر گفتگو می کند و چشم انداز آنان را از اقتصاد سال ۱۴۰۲ جویا خواهد شد.

مهمترین هدف این برنامه سنجش میزان آگاهی مردم از موضوعات اقتصادی کشور است که در قالب مصاحبه و گزارش از آنان پرسیده می شود.

برنامه اقتصاد در سالی که گذشت به تهیه کنندگی لیلا امید یگانه و گویندگی بابک مینایی و شهلا جمشدیان از ۲۹ اسفند تا ۱۳ فروردین ساعت ۱۵ به مدت ۵۵ دقیقه پخش خواهد شد.

ویژه برنامه ماه رمضان «اقتصاد ما»

این برنامه به تبیین و دیدگاههای اقتصاد اسلامی در مواجه با موضوعات روز جامعه می پردازد.

این برنامه در قالب میزگرد و با حضور کارشناسان حوزه اقتصاد و اساتید دینی به تجزیه و تحلیل موشکافانه از تعریف دقیق و جزئیات دستورات اسلام در حوزه اقتصاد می پردازد و سعی دارد اقتصاد اسلامی واقعی را به مخاطبان معرفی کند.

ویژه برنامه «اقتصاد ما» به تهیه کنندگی نازنین کتابچی و گویندگی ناصر خیر خواه از ۳ فروردین به مدت ۳۰ روز ساعت ۱۷ به مدت ۳۰ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش خواهد شد.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “نوروز را با «سال نو، پول نو» آغاز کنید/ «اقتصاد ما» ویژه رمضان”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید