آخرین خبر

حضور «خانواده آقا بابک» در ۶ جشنواره جهانی

به گزارش آوای ایرانیان امین رفیعی تهیه‌کننده این اثر در این باره گفت: فیلم کوتاه «خانواده آقا بابک» پس از اکران در بخش شورت کورنر جشنواره کن، در پنجاه و ششمین جشنواره هامبولت نیز نمایش داده شد و اکنون به پنج جشنواره بین‌المللی دیگر نیز راه یافته است.

وی ادامه داد: «خانواده آقا بابک» در دوازدهمین جشنواره Oberursel film آلمان، بیستمین جشنوارهThe TARANTO FILM ایتالیا، هشتمین جشنواره Reading در پنسیلوانیای آمریکا، هشتمین جشنواره Dalmatia Film کرواسی و سیزدهمین جشنواره YES Film در کلمبوس آمریکا اکران خواهد شد.

رفیعی با اشاره به تهیه‌کنندگی این فیلم توضیح داد: جهان بینی متفاوت این قصه دلیل همکاری‌ام با کارگردان این اثر کوتاه سینمایی است و امیدوارم شاهد حضور بیش از پیش نمایندگان سینمای ایران در رویدادهای جهانی باشیم.

جشنواره فیلم کوتاه اوبراورزل در سال ۲۰۱۰ با عنوان جشنواره فیلم تابستانی اُرشل آغاز به کار کرد و بعداً به جشنواره اوبراورزل تغییر نام داد. این جشنواره با شعار «درباره خوراکی‌ها، زندگی و عشق» و با دعوت از  فیلم‌سازان بین‌المللی، غذا را به‌عنوان یک فرهنگ، تجربه حسی، یک چرخه زیستی، راهی برای گردآوری مردم و یک موضوع برای عدالت به تصویر می‌کشد. دوازدهمین دوره این جشنواره از تاریخ ۳۱ آگوست تا ۳ سپتامبر ۲۰۲۳ (۹ تا ۱۲ شهریور ۱۴۰۲) در شهر اوبراورزل آلمان برگزار خواهد شد.

جشنواره فیلم تارانتو، هدف خود را ترویج و کمک جدی برای انتشار فیلم در سراسر جهان، به ویژه حمایت از منطقه مدیترانه و کشورهای تحت تأثیر آن عنوان کرده و تمرکز ویژه‌اش بر فیلم‌هایی است که مضامین و موضوعات بدیع را بیان و به تحقیق در فرم‌ها و زبان‌های سینمایی بدیع کمک می‌کنند. این جشنواره ۲۱ تا ۲۷ آگوست (۳۰ مرداد تا ۵ شهریور) در ایتالیا برگزار می‌شود.

هشتمین جشنواره Reading Film از ۲۶ تا ۲۹ اکتبر (۴ تا ۷ آبان) در پنسیلوانیای آمریکا برگزار می‌شود.

جشنواره فیلم Dalmatia (DFF) رویدادی بین‌المللی برای فیلم‌های بلند، کوتاه، مستند، انیمیشن و فیلم‌های گردشگری/سفر است. این جشنواره در چندین شهر زیبای کرواسی از ۳۰ نوامبر تا ۳ دسامبر (۹ تا ۱۲ آذر) برگزار می‌شود.

جشنواره فیلم YES بهترین آثار مستند، داستانی و کوتاه را به نمایش می‌گذارد و مأموریت خود را ترویج گفتگوی پر جنب و جوش و پرشور بین فیلمسازان و دوستداران فیلم توضیح داده است. این جشنواره ۲۷ تا ۲۹ اکتبر (۵ تا ۷ آبان) در کلمبوس آمریکا برگزار می‌شود.

پخش بین‌المللی این فیلم بر عهده سولماز اعتماد است.

دیگر عوامل فیلم کوتاه «خانواده آقا بابک» عبارتند از: نویسنده: سولماز اعتماد و امین‌رضا علی‌محمدی، بازیگران: افشین حسنلو، توران رمضانی، عباس ایمانی، امیر مقیمی، لیلا حسین‌زاده، سعید کریمی و لئوناردو، برنامه ریز و مجری طرح: توفیق حیدری، مدیر فیلمبرداری: مهدی ایل بیگی، مدیر تولید و تدارکات:‌ امید چنگیزی و محمد چنگیزی، طراح صحنه: علی خیری، طراح لباس: امین رضا علی محمدی، طراح چهره پردازی: محمد سام کیانی فر، تدوین: شیدا گرجی، منشی صحنه: المیرا آزاد، مدیر صدابرداری: عباس ایمانی، طراح و ترکیب صدا: حامد حسین‌زاده، آهنگساز: هومن نامداری و آرمین اخلاقی، تصحیح رنگ و نور: فربد جلالی، عکاس: سجاد قلی پور، طراح پوستر: شایان شفابخش، گروه کارگردانی: کیان ساربان، علی محمد حسینی، میلاد شریفی.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “حضور «خانواده آقا بابک» در ۶ جشنواره جهانی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید