آخرین خبر

تب داغ کنسرت‌های در کیش در اوج کرونا

اگر نگاهی به سایت‌های فروش بلیت در کیش بیاندازیم متوجه می‌شویم که به دلیل استقبال خوب مخاطبان از کنسرت‌های نوروزی جزیره کیش، این کنسرت‌ها برای چندمین بار تمدید شده‌اند.

نوروز ۱۴۰۰ در حالی شروع شد که به دلیل شیوع کرونا خبری از کنسرت‌های نوروزی در تهران نبود. تور‌های کنسرت خوانندگان پاپ امسال  به علت کرونا تنها در کیش برگزار شد و اجرای این کنسرت‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.

رضا بهرام خواننده پاپ به دلیل استقبال مخاطبان از کنسرتش در ۵ و ۶ فروردین، این اجرا را در هفتم فروردین نیز در سالن فضای باز مجموعه آوای خلیج فارس تمدید کرد. بهنام بانی، خواننده قطعه مشهور قرص قمر هم در سوم و چهارم فروردین ماه در جزیره کیش روی صحنه می‌رود.

محسن ابراهیم زاده دیگر خواننده پاپ نیز در دوم فروردین ماه کنسرتش را در فضای باز آبنمای موزیکال جزیره کیش اجرا کرد. همچنین مسعود صادقلو که به تازگی خواننده مجاز شده است اول فروردین ماه در جزیره کیش اجرای زنده انجام داد.

تب تند کنسرت‌های نوروزی در جزیره کیش/ مخاطبان، خواننده «با من بخوان» را آنلاین همراهی کردند

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت اگر نگاهی به سایت‌های فروش بلیت در کیش بیاندازیم متوجه می‌شویم که به دلیل استقبال خوب مخاطبان از کنسرت‌های نوروزی جزیره کیش، این کنسرت‌ها برای چندمین بار تمدید شده اند.

لازم به ذکر است که کنسرت‌های جزیره کیش با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و در فضای باز برگزار شده و خواهد شد.

در کنار استقبال خوب مخاطبان در کیش، کنسرت آنلاین همانند سابق پر فروغ نبود. سوم فروردین ماه ۱۴۰۰ علیرضا قربانی خواننده سنتی موسیقی ایرانی تنها کسی بود که به اجرای کنسرت آنلاین پرداخت. وی در دو شب در فضای باز میدان آزادی تهران قطعات آلبوم «با من بخوان» را به صورت آنلاین و با همکاری اداره کل فرهنگی شهرداری تهران به صورت رایگان از پلتفرم‌ها اجرا کرد.

تب تند کنسرت‌های نوروزی در جزیره کیش/ مخاطبان، خواننده «با من بخوان» را آنلاین همراهی کردند

علیرضا قربانی در صفحه شخصی اینستاگرام خود درباره استقبال مردم از کنسرت آنلاین با من بخوان گفت: از دوستان و علاقه مندانم که به صورت حضوری در فضای باز برج آزادی برای دیدن اجرای این کنسرت آمده بودند تشکر می‌کنم و قدردان استقبال شما  در فضای مجازی برای دیدن کنسرت آنلاین هم هستم.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “تب داغ کنسرت‌های در کیش در اوج کرونا”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید