آخرین خبر

جنجال جدید ملکه موسیقی پاپ + عکس

ملکه موسیقی پاپ به کپی متهم شده است اما نه کپی یک اثر موسیقی، بلکه کاربران در فضای مجازی معتقدند او یک ژست عکس گرفتن را کپی کرده است.

مدونا خواننده معروف امریکایی متهم به فتوشاپ کردن عکس یکی از کاربران در Tik Tok شد. او عکس سر خود را بر روی بدن یکی از کاربران تیک تاک فتوشاپ نموده و آن را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.

دختر ۲۸ ساله‌ای به نام Amelia Goldie ادعا نمود که مدونا خواننده ۶۲ ساله امریکایی از طریق فتوشاپ سر خود را روی عکس وی گذاشته و از آن در صفحه اینستاگرام خود استفاده تبلیغاتی نموده است. گلدی در یک ویدئو با انتشار عکس اصلی و سپس عکس فتوشاپ شده خود، نشان می‌دهد که مدونا چطور با فتوشاپ از این عکس استفاده نموده است.

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از تابناک باتو این ویدئو تاکنون دو میلیون بازدیدکننده داشته و با کمال تعجب مدونا هنوز این عکس را بر روی صفحه اینستاگرام خود نگه داشته و آن را حذف ننموده است.

372953_393

گلدی در مصاحبه با مجله وایس گفته است: تا قبل از دیدن عکسش روی صفحه رسمی مدونا، آن را یک شوخی می‌دانسته. او میگوید: فکر کردم شوخی هست، ولی وقتی عکس روی صفحه اینستاگرامم را دیدم حیرت زده شدم. پدر و مادرم هنوز باور نمی‌کنند و نمی‌دانند که چرا و چطور این اتفاق افتاده است. با وجود اینکه گلدی مکرراً با تیم مدونا تماس گرفته است، ولی آنان تاکنون به این تماس‌ها پاسخی نداده‌اند.

برخی از کاربران اینستاگرام معتقدند که گلدی می‌بایست در پولی که مدونا از انتشار این عکس به دست آورده است، شریک و سهیم باشد. برخی دیگر معتقدند که این دزدی عکس است و به رسمیت شناختن این کار حتی با وجود پرداخت غرامت نیز از نظر اخلاقی در جامعه ناشایست می‌باشد. برخی نیز معتقدند که گلدی می‌بایست از مدونا میلیون‌ها دلار خسارت دریافت کند؛ اما خود این دختر خانم می‌گوید: اگر مدونا با من تماس بگیرد، میخندم و می‌گویم خوشحالم که از عکس من خوشت آمده، ولی کاشکی از من نیز در صفحه اینستاگرام خود نام میبردی، این حداقل کاری بود که می‌توانستی انجام دهی!

گفتنی است که روزنامه ایندیپندنت با هر دوی آن‌ها (گلدی و مدونا) برای مشخص شدن ماجرا تماس گرفته است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “جنجال جدید ملکه موسیقی پاپ + عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید