آخرین خبر

نوایی در ستایش حسین علیزاده

«به رنگ نوا» یک آلبوم موسیقی ایرانی است که با همکاری رادمان توکلی (نوازنده تار) و حمید قنبری (نوازنده تمبک) منتشر شد.

به گزارش آوای ایرانیان، رادمان توکلی ـ آهنگساز این اثر ـ با انتشار پُستی در اینستاگرام خود، از تولید و نشر آلبوم «به رنگ نوا» خبر داده است.

او در توضیح این آلبوم آورده است: «نوا برایم سپاسی است در مواجهه با زیبایی، از او که آن را آفرید … نیایشی که تنها کلامش نام اوست. و هنگامی که شروع به نواختنش کنی حسی مرکب از هر نوایی که در عمق جانت نشسته همراهت می‌شود و به دستان و پرده‌های ساز می‌آید. آن حال غریب نی در نوا، زندگی که بی تو به سر نشد، پرده‌ای که با زخمه ساز تو نو گشت و آن باده ای که تویی… این اثر تلاش کوچکی است برای سپاس از او که این دل را روشن و رهنمای جان می‌شود. سپاس از او که نامش به رنگ نواست. استاد حسین علیزاده…»

«زندگی»، «آواز درآمد»، «ضربی گردانیه»، «آواز بیات راجه»، «چهارمضراب نوا»، «نیشابورک»، «ای عشق»، «آواز نهفت»، «ضربی مَجُسلی»، «آواز گَوِشت- عشیران – دوگاه – بیات ترک»، «ضرب اصول بیات ترک» (بر اساس نواخته‌های حسین علیزاده و محمدرضا لطفی)، «ادامه آواز بیات ترک و فرود به نوا» و «به رنگ نوا» قطعات تشکیل دهنده این آلبوم هستند.

موسیقی و تار: رادمان توکلی، تمبک، دایره و بندیر: حمید قنبری، صدابرداری، میکس و مسترینگ: حامی حقیقی، استودیو: شهر صدای پارسیان، گرافیک و عکس جلد: علی بوستان، پرتره‌ها: ارمغان بوستان، مرکز پخش: نشر و پخش موسیقی جوان.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “نوایی در ستایش حسین علیزاده”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید