آخرین خبر

خوانندگان مشهور پاپ استعدادها را کشف می‌کنند

آوای ایرانیان: مسابقه استعدادیابی موسیقی “آوای جادویی” به زودی در شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد.

 مسابقه استعدادیابی موسیقی “آوای جادویی” هیات داوران خود را شناخت و محمد اصفهانی، رضا صادقی، احسان خواجه امیری، رضا یزدانی، علیرضا افکاری و فرزاد فرزین به عنوان مربی/ داوران این برنامه معرفی شدند.

بر اساس اعلام تهیه‌کننده مسابقه استعدادیابی موسیقی “آوای جادویی”، این برنامه به زودی در شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد.

‎محمد تهرانی درباره این مسابقه گفت: آوای جادویی یک رویداد و یک تریبون رسمی برای به تصویر کشیدن رقابتی سالم و معرفی استعداد‌های موسیقی کشور است و صرفا یک برنامه‌ی تولیدی با رویکرد سرگرمی نیست. بلکه تلاش میکند با نمایش به اشتراک گذاشتن تجربیات بزرگان موسیقی کشور، تبادل نظرات کارشناسی و آموزش‌ها و تمرین‌های کاربردی لازم، علیرغم خلق لحظات متفاوت و جذاب برای بینندگان، روند رقابت شرکت کننده‌های مستعد را هدفمندسازی نموده و قضاوت را در نهایت به مخاطبین واگذار نماید.

وی افزود: در آوای جادویی استعدادهای موسیقی در سراسر کشور، که به هر دلیل امکان حضور در یک اتفاق موسیقیایی بزرگ و یکپارچه را نداشته‌اند میتوانند از طریق دنبال کردن صفحات رسمی این برنامه و شرکت در فراخوان‌های مربوطه که به زودی اعلام میگردد، وارد این مسابقه شوند.

‎به گزارش ایلنا، ‎تهرانی درباره اسامی هیات مربیان و داوران منتشر شده در فضای مجازی نیز گفت: “محمد اصفهانی، رضا صادقی، احسان خواجه امیری، رضا یزدانی، علیرضا افکاری و فرزاد فرزین ستارگان سرشناس موسیقی کشورمان بهنوان مربی/ داور در این رویداد همراه آوای جادویی هستند.

فراخوان مسابقه استعدادیابی موسیقی “آوای جادویی” به همراه معرفی مجری و دیگر عوامل این برنامه به زودی در اختیار رسانه‌ها و دوستداران موسیقی قرار خواهد گرفت.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “خوانندگان مشهور پاپ استعدادها را کشف می‌کنند”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید