آخرین خبر

نقش‌آفرینی خواننده زن معروف در سریال کمدی

آوای ایرانیان: دمی لواتو بازیگری را با فیلم “کمپ راک” محصولی از شبکه دیزنی در سال ۲۰۰۸ آغاز کرد و پس از آن در چند فیلم و سریال دیگر مقابل دوربین رفت.

شبکه NBC به تازگی دستور ساخت دو پایلوت کمدی صادر کرده که یکی از آن‌ها با حضور ستاره موسیقی پاپ “دمی لواتو” خواهد بود. قرارداد پایلوت این سریال کمدی که “گرسنه” (Hungry) نام دارد در ماه ژانویه بسته شده بود. سریال “گرسنه” درباره چند دوست عضو اف‌آی‌جی یا گروه آمریکایی موضوعات غذایی هستند که برای یافتن عشق، موفقیت و غذایی در یخچال که همه مشکلات را حل کند به یکدیگر کمک می‌کنند.

“سوزان مارتین” نویسندگی و تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال را بر عهده دارد. علاوه بر مارتین، لواتو، “شان هیز” و “تاد میلینر” از گروه هیزی مایلز و “اسکوتر براون”، “اسکات منسون” و “جیمز شین” از گروه اس بی پروجکتس تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال خواهند بود. لواتو همچنین به عنوان بازیگر در این سریال حضور خواهد داشت.

به گزارش ۳۰نما، لواتو بازیگری را با فیلم “کمپ راک” محصولی از شبکه دیزنی در سال ۲۰۰۸ آغاز کرد. او همچنین بازی در سریال‌های “ویل و گریس”، “آناتومی گری”، “از گرگ‌ومیش تا سحر: سریال”و “گلی” را در کارنامه خود دارد. مارتین نیز دو بار موفق به کسب جایزه امی برای سریال “فریژر” شد.

دیگر سریال کمدی که شبکه ان‌بی‌سی دستور ساخت آن را صادر کرده “شخصی در آنجا” نام دارد که بر اساس سریال اسپانیایی “تصادفات کوچک” با بازی “خاویر ویگا” است. این سریال رمانتیک کمدی درباره زوجی است که سعی می‌کنند تا با حل مشکلات به زوجی بهتر تبدیل شود و عشق را باری دیگر تجربه کنند.

“جاش سیگال”، “دیلان مورگان” و “مت هابارد” نویسندگی و تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال را بر عهده خواهند داشت. “امیلیانو کالمزوک” و ویگا نیز به عنوان تهیه‌کننده اجرایی حضور خواهند داشت. پایلوت این سریال قرار بود سال گذشته ساخته شود اما به دلیل شیوع بیماری کرونا ساخت آن به تعویق افتاد. “سیگال” و “مورگان” پیش از این در سریال‌های “جای خوب” و “۳۰ راک” با هم همکاری کرده بودند. هابارد نیز سریال “۳۰ راک” را در کارنامه خود دارد.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “نقش‌آفرینی خواننده زن معروف در سریال کمدی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید