آخرین خبر

کیهان علیه مهران مدیری: جذابیت‌های جنسی به جای بازیگری

روزنامه کیهان درباره سریال “دراکولا” به کارگردانی مهران مدیری که در شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود، نوشت: این سریال علاوه بر ضعف شدید ساختاری، دچار ابتذال تصویری هم هست.

کیهان نوشت: اخیرا سریالی در شبکه نمایش خانگی منتشر شده که مثل اغلب محصولات این عرصه، بر زندگی ‌اشرافی و تجملاتی متمرکز است.

این سریال علاوه بر ضعف شدید ساختاری، دچار ابتذال تصویری هم هست و به‌جای بازیگری شاهد نمایش مدلینگ هستیم. در نتیجه، دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خواستار اصلاح این وضعیت شد.

به نقل از کیهان، در بخشی از نامه سیده مرضیه شفاپور دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس خطاب به امامیان، رئیس سازمان تنظیم مقررات و رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر(زیر نظر صداوسیما) درباره تخلفات صورت‌گرفته در این سریال آمده است: با استناد به ماده ۱ قانون ساماندهی مد و لباس مصوب مجلس محترم شورای اسلامی و تأکید بر حفظ و تقویت فرهنگ و هویت اصیل ایرانی اسلامی و ترغیب عموم مردم به پرهیز از انتخاب و مصرف الگوهای بیگانه و غیرمانوس با فرهنگ و هویت ایرانی اسلامی، همچنین طبق مصوبه کارگروه ساماندهی مد و لباس، هرگونه نمایش زنده لباس یا هرگونه استفاده از مدل زنده ممنوع می‌باشد. ضمن اینکه نمایش زنده لباس مصداق صریح استفاده از جذابیت‌های جنسی زن و در نتیجه مغایر با شئونات اسلامی و کرامت زن (موضوع بند ۶ ماده ۳ آئین نامه نظارت بر نمایش فیلم و اسلاید و ویدئو) می‌باشد.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “کیهان علیه مهران مدیری: جذابیت‌های جنسی به جای بازیگری”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید