آخرین خبر

انتقاد خواننده مشهور از توزیع نابرابر واکسن کرونا

سلنا گومز نوشته است: از مسئولان برای فراهم کردن واکسن کووید ۱۹ سپاسگزارم؛ اما تمام دنیا به واکسن نیاز دارند نه فقط مردم چند کشور خاص!

 سلنا گومز خواننده مشهور ۲۸ ساله به تازگی در توییت‌های متعددی نسبت به توزیع نابرابر واکسن کووید ۱۹ در دنیا، از مسئولان انتقاد کرده است.

سلنا گومز نوشته است: “از مسئولان برای فراهم کردن واکسن کووید ۱۹ سپاسگزارم؛ اما تمام دنیا به واکسن نیاز دارند نه فقط مردم چند کشور خاص!

دنیا بدون کمک شما نمی‌تواند به پاندمیک پایان دهد. آیا تا به حال فکری برای افرادی که به واکسن دسترسی ندارند، کرده‌اید؟ من شخصا می‌خواهم با خیریه”Vax Live” همکاری کنم و چند هزار دلار برای افرادی که به واکسن کرونا دسترسی ندارند؛ کمک مالی انجام دهم. باید دست به دست هم بدهیم تا کرونا را ریشه کن کنیم. آیا می‌خواهید پاندمیک به اتمام برسد؟ پس به من ملحق شوید تا به تمام دنیا کمک کنیم”.

حمایت سلبریتی‌ها از خیریه Vax Live

به نقل از سیگاتک، برخی از سلبریتی‌ها و برندهای معروف دنیا با انجام کمک مالی به خیریه Vax Live، حمایت خود را از سلنا گومز و توییت‌های او نشان داده‌اند.

جنیفر لوپز، مگان مارکل، پرنس هری و برند کوکا کولا از جمله افراد و برندهایی هستند که به این خیریه کمک مالی کرده‌اند.

برند کوکا کولا خطاب به سلنا گومز نوشته است:”وقتی سوپراستاری همانند سلنا گومز، توییتی برای ۶۵ میلیون دنبال‌کننده می‌گذارد، تعجبی ندارد که به این سرعت نتیجه بگیرد”!

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “انتقاد خواننده مشهور از توزیع نابرابر واکسن کرونا”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید