آخرین خبر

میزبانی کرمان از چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی

دبیر چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی کرمان از انتخاب کرمان به عنوان میزبان نهایی این رویداد موسیقایی در جلسه شورای سیاستگذاری خبر داد.

به گزارش آوای ایرانیان، محمدعلی مرآتی دبیر جشنواره موسیقی نواحی کرمان درباره نحوه میزبانی دوره چهاردهم جشنواره گفت: موضوع استان محل برگزاری جشنواره در شورای سیاستگذاری مطرح و طبق ارزیابی های انجام شده در شورای سیاست‌گذاری چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی، پیشنهاد شد که کرمان میزبان جشنواره باشد.

وی افزود: این پیشنهاد با توجه به بررسی‌ این شورا از عملکرد مناسب دوره‌های گذشته این جشنواره در کرمان و قابلیت‌های مهم فرهنگی و هنری این استان ارایه و فکر می‌کنیم که امسال هم کرمان می تواند میزبان خوبی برای این جشنواره باشد. این در حالی است که در مرحله بعد این پیشنهاد شورا به دفتر موسیقی و سپس معاونت هنری اعلام شد. همزمان استاندار محترم کرمان نیز در ۲ هفته اخیر در معاونت امور هنری وزارت ارشاد حضور یافتند و در گفتگو با معاون امور هنری و مدیرکل دفتر موسیقی آمادگی کرمان را برای میزبانی از جشنواره موسیقی نواحی اعلام در سال جاری در کرمان اعلام کردند.

مرآتی در پایان بیان کرد: با توجه به نظر پیشنهادی شورای سیاستگذاری و نیز اعلام آمادگی استان کرمان، تصمیم معاونت امور هنری بر برگزاری جشنواره در کرمان در سال جاری است. بنابراین به زودی فراخوان جشنواره اعلام می شود و اطلاعات دقیق تری از جزییات برگزاری جشنواره منتشر خواهد شد. زمان جشنواره نیز پس از هماهنگی با استان اعلام می شود.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “میزبانی کرمان از چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید