آخرین خبر

برگزاری چند جشنواره موسیقی در جوار خلیج فارس

رییس انجمن موسیقی استان هرمزگان با اشاره به برگزاری چند جشنواره موسیقایی در این استان از نقش رسانه ملی در اشاعه موسیقی خوب به ویژه در روزهای کرونایی سخن گفت.

احمد پاداش رییس انجمن موسیقی استان هرمزگان در گفتگو با مهر ضمن اشاره به تازه‌ترین فعالیت‌های این مجموعه در استان طی روزهای کرونایی توضیح داد: ما سال گذشته در طول ۱۳ شب «جشن‌خانه» را برگزار کردیم که هر شب یک گروه موسیقی می‌آمد و برنامه اجرا می‌کرد. پس از آن جشنواره موسیقی مجازی معلولین را داشتیم که این دو برنامه به صورت مجازی پخش می‌شدند. جشنواره موسیقی بانوان نیز دیگر جشنواره‌ای بود که در دوران کرونا برگزار کردیم.

پاداش ادامه داد: در این مدت چند کنسرت مجازی نیز برگزار شد تا چراغ موسیقی همچنان روشن بماند. اما اکنون هنرمندان زیادی هم در بندر هستند که درآمدشان فقط از طریق موسیقی است که برخی از آن‌ها سن‌شان بالاست و حالا زندگی‌شان با مشکل روبرو شده است که امیدوار هستیم این ویروس خبیث کرونا هر چه سریع‌تر تمام شود و این عزیزان بتوانند مجدد به اجرا بپردازند.

وی درباره فعالیت‌های دیگر انجمن موسیقی هرمزگان خاطر نشان کرد: چندی پیش جشنواره ملی خلیج فارس را پشت سر گذراندیم که خوشبختانه دستاوردهای خوبی برای ما داشت این در حالی است که برنامه‌ریزی برای برگزاری جشنواره ملی موسیقی بانوان، جشنواره اکسپرومنتال نیز بخشی از فعالیت‌های ماست که امیدوارم بتوانیم آنها را به مرحله اجرا برسانیم. البته چندی پیش نیز یک فستیوال موسیقایی را با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی هرمزگان متناسب با حال و هوای ماه مبارک رمضان برگزار کردیم که این رویداد نیز توانست گام موثری برای بهبود شرایط روحی شهروندان باشد. ضمن اینکه همه مسئولین در استان کنار ما بوده و در این سال‌ها خوشبختانه هیچ‌وقت با آن‌ها به مشکل برنخوردیم.

پاداش با قدردانی از مسئولان استانی در برگزاری رویدادهای مرتبط با موسیقی استان هرمزگان گفت: به اعتقاد من صداوسیما در این شرایط کرونایی می‌تواند بهترین بستر برای ارائه آثار باشد. هنرمند برای مردم اثر خلق می‌کند و دوست دارد اثرش را مردم بشنوند و برای به نمایش گذاشتن آثار هنرمندان، چه جایی بهتر از صداوسیما وجود دارد؟

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “برگزاری چند جشنواره موسیقی در جوار خلیج فارس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید