آخرین خبر

جذاب‌ترین زن زنده دنیا معرفی شد

آوای ایرانیان: خانم بازیگر و خواننده پس از کسب عنوان “جذاب‌ترین زن زنده” پیامی را منتشر کرد و نوشت: “آنچه که هستید را بپذیرید و عاشق خودتان باشید چون تنها خالص‌ترین قلب‌ها می‌درخشند.”

تیونا تیلور از سوی مجله “ماکسیم” به عنوان “جذاب‌ترین زن زنده” دنیا شناخته شد. او اولین زن سیاه‌پوستی است که این عنوان را کسب می‌کند. این بازیگر، خواننده، مدل و رقصنده، در شبکه‌های اجتماعی به این انتخاب واکنش نشان داده و می‌نویسد: “یک نفر مرا نیشگون بگیرد!”

تیلور از روزی نیز می‌گوید که برای مجله مقابل دوربین رفت: “عالی بود چون باعث شد جنبه‌های دیگری از شخصیتم را ببینم.” او اضافه می‌کند: “به عنوان یک کارآفرین، همسر، و مادر پرمشغله دو فرزند و کار در آنسوی دوربین کارگردانی، همیشه خود را پشت لباس‌ها و پیراهن‌های کهنه، عینک‌های “اسپایک تی” و هر مدل مویی که آن روز آرایش کرده بودم، مخفی می‌کردم… بنابراین همان‌گونه که می‌بینید، وقت زیادی برای جذاب بودن و احساس جذابیت کردن ندارم. آن روز خاص عالی بود چون باعث شد جنبه دیگری از خودم را ببینم.”

به گزارش ۳۰نما، تیلور در پایان می‌گوید: “آنچه که هستید را بپذیرید و عاشق خودتان باشید چون تنها خالص‌ترین قلب‌ها می‌درخشند.”

او در مصاحبه با “ماکسیم” می‌گوید: “مدت زیادی است که این مجله را دنبال می‌کنم و همیشه احساس می‌کردم که باید روی جلدش باشم. بنابراین اینکه با من تماس گرفتند و گفتند می‌خواهند روی جلد باشم برای من ارزش زیادی داشت.”

تیلور اخیراً در کمدی “سفر به آمریکا ۲” (Coming 2 America) “ادی مورفی” بازی کرده است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “جذاب‌ترین زن زنده دنیا معرفی شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید