آخرین خبر

رضا صادقی برای «دکتر نون» می‌خواند

رضا صادقی به‌عنوان خواننده در نمایش «دکتر نون» با هادی مرزبان همکاری می‌کند؛ اثری که از نیمه مرداد در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

هادی مرزبان کارگردان با سابقه تئاتر که این روزها مشغول تمرین نمایش «دکتر نون» است تا پس از سال‌ها این اثر را روی صحنه ببرد، درباره زمان به صحنه رفتن این اثر گفت: تمرین‌ها به خوبی سپری می‌شود و به امید خدا نمایش «دکتر نون» را نیمه مرداد سال جاری در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهیم برد.

وی با اشاره به اینکه نمایش «دکتر نون» دارای حدود ۴۰ بازیگر است، یادآور شد: به دلیل شرایط کرونایی و همچنین در نظر گرفتن پروتکل‌های بهداشتی گروه بازیگران را در روزهای مختلف تقسیم کرده‌ایم تا سلامت گروه حفظ شود.

مرزبان درباره شرایط مالی تولید این اثر نمایشی پربازیگر و بزرگ با توجه به شرایط اقتصادی موجود، تأکید کرد: من برای تولید این کار حامی مالی خصوصی ندارم و تمام تکیه‌گاهم اداره کل هنرهای نمایشی است تا از نمایش حمایت کند.

کارگردان نمایش «دکتر نون» با اشاره به حضور بازیگرانی چون مهدی فخیم‌زاده، صدرالدین زاهد، شیوا مکی نیا و کامبیز امینی در این اثر نمایشی، از حضور رضا صادقی به عنوان خواننده در اجرای «دکتر نون» خبر داد.

وی ادامه داد: ستار اورکی به عنوان آهنگساز، بابک صحرایی به عنوان ترانه سرا و رضا صادقی به عنوان خواننده در نمایش «دکتر نون» حضور دارند.

مرزبان درباره اینکه آیا رضا صادقی به صورت زنده به اجرای قطعات موسیقی مدنظر در نمایش «دکتر نون» خواهد پرداخت یا نه، اظهار کرد: احتمال دارد که رضا صادقی یک یا چند شب به صورت زنده قطعات موسیقایی نمایش «دکتر نون» را در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر اجرا کند و باقی شب‌ها و اجراها، موسیقی به صورت ضبط شده پخش شود.

نورالدین حیدری ماهر مجری طرح این اثر نمایشی است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “رضا صادقی برای «دکتر نون» می‌خواند”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید