آخرین خبر

قیمت بلیت سینماها ۲ روز در هفته نیم بها می‌شود

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، روح الله سهرابی مدیرکل اداره نظارت بر نمایش سازمان سینمایی گفت: با موافقت رئیس سازمان سینمایی کشور، از هفته آینده (۱۱ دی ماه) بلیت سینما در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه نیم بها می‌شود. چنانچه این طرح در این بازه زمانی معین به نفع مخاطبان و اقتصاد سینما باشد، اجرای آن ادامه خواهد داشت. در غیر این صورت پس از اجرای آزمایشی، به همان شیوه قبل یعنی نیم بها بودن یک روز در هفته، باز می‌گردد.

مدیرکل اداره نظارت بر نمایش سازمان سینمایی در مورد وضعیت بلیت سینما بیان کرد: پس از بررسی‌های کارشناسی و ارزیابی همه شرایط تولید و عرضه، طبق مصوبه و پیشنهاد شورای صنفی نمایش و موافقت رئیس سازمان سینمایی قیمت بلیت سینما در ساعات پیک و سانس‌های طلایی روزهای پنجشنبه و جمعه در سینماهای مدرن به صورت شناور تا سقف ۸۰ هزار تومان و در سینماهای ممتاز تا سقف ۶۰ هزار تومان در اختیار مدیر سینما خواهد بود.

وی عنوان کرد: همچنین قیمت بلیت طبیعی همانند یک سال گذشته با توجه به درجه کیفی سینماها کماکان به صورت شناور بین مبلغ ۲۰ تا ۶۰ هزار تومان عرضه خواهد شد و در جهت ایجاد شرایط عادلانه فرهنگی برای عموم مخاطبان سینما، قیمت بلیت در روزهای میانی هفته یعنی دوشنبه و سه شنبه هر هفته نیم بها خواهد شد.

سهرابی در پایان گفت: با این تغییر در شیوه قیمت‌گذاری، انتظار می‌رود تعداد بیشتری از علاقه مندان و دنبال‌کنندگان سینما از آثار روی پرده دیدن کنند و اقتصاد سینما نیز رونق بیشتری را تجربه کند.

 

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “قیمت بلیت سینماها ۲ روز در هفته نیم بها می‌شود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید