آخرین خبر

مریل استریپ و جنیفر لارنس امضا کردند/ آماده اعتصاب هستیم

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از هالیوود ریپورتر، حدود ۴۰۰ تن از بازیگران در نامه‌ای خطاب به کمیته مذاکره کننده انجمن بازیگران(SAG-AFTRA) آمریکا تاکید کرده‌اند که برای رسیدن به حق خود آماده اعتصاب هستند.

لنا وایت، لورا لینی، سارا پولی، کوئینتا برانسون و … که از دیگر چهره‌های درجه یک امضا کننده این نامه هستند ابراز نگرانی کردند که شاید کمیته مذاکره کننده به اندازه اعضای انجمن آماده ایستادگی نباشد. آنها تاکید کرده‌اند که برای دستیابی به یک «توافق متحول‌کننده» آماده از خود گذشتگی و اعتصاب هستند.

در این پیام قید شده که اعتصاب برای بسیاری سختی‌های باورنکردنی به همراه دارد و هیچ‌کس نمی‌خواهد کار به آنجا برسد، اما در صورت رسیدن به آن، آماده اعتصاب هستند. امضا کنندگان در حالی که سال ۲۰۲۳ را «نقطه عطف بی‌سابقه در صنعت ما» ‌خوانده‌اند، افزوده‌اند: آنچه ممکن است در سال دیگری خوب به نظر آید، امروز دیگر کافی نیست.

این نامه که سه‌شنبه منتشر شد، حاکی از این است که شاید گروه رهبری انجمن بازیگران به اندازه اعضای آن مصمم نباشد. همچنین افزوده شده: احساس می‌کنیم دستمزدها، مهارت‌های ما، آزادی خلاقانه و قدرت انجمن ما در دهه گذشته تضعیف شده و امروز باید این مسیرها را معکوس کنیم.

این پیام هشدارآمیز تنها چند روز پس از آن منتشر شد که فران درشر، رئیس اتحادیه و دانکن کرابتری-ایرلند، مدیر اجرایی و مذاکره‌کننده ارشد انجمن به ۱۶۰ هزار عضو انجمن اعلام کردند که مذاکرات با اتحاد تهیه‌کنندگان فیلم و تلویزیون(AMPTP) تاکنون بسیار سازنده بوده است.

انجمن بازیگران و AMPTP که نمایندها شرکت‌های تولید سرگرمی است با نزدیک شدن به انقضای قراردادهای تلویزیونی/ سینمایی انجمن بازیگران که ۳۰ ژوئن به اتمام می‌رسد، در حال مذاکره برای رسیدن به توافق‌های جدید هستند.

امضاکنندگان به طور خاص بر میزان حداقل دستمزد و مقررات انحصاری و مقررات استفاده از هوش مصنوعی تاکید کردند.

این گروه هرچند از کمیته مذاکره‌کننده برای کارش در این دور از گفتگوها تشکر کرد اما نکته اصلی نامه به وضوح این بود که از اعتصاب برای رسیدن به یک توافق بزرگ حمایت خواهد کرد.

در خاتمه نامه آمده است: این لحظه لحظه میانه بودن نیست و اغراق نیست اگر بگوییم چشم تاریخ به همه ما دوخته شده است. ما از شما می‌خواهیم برای همه تغییراتی که به آن نیاز داریم و حمایت‌هایی که شایسته آن هستیم فشار بیاورید و با انجام آن تاریخ سازی کنید. اگر نمی‌توانید تا آنجا که لازم است پیش بروید از شما می‌خواهیم از قدرتی که ما به شما داده‌ایم، یعنی عضویت ما استفاده کنید و به انجمن نویسندگان (WGA) در اعتصاب بپیوندید.

قبل از شروع مذاکرات که ۷ ژوئن شکل گرفت تقریبا ۹۸ درصد از اعضای رای‌دهنده مجوز اعتصاب احتمالی را صادر کردند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “مریل استریپ و جنیفر لارنس امضا کردند/ آماده اعتصاب هستیم”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید