آخرین خبر

مسابقه استعدادیابی پورناظری‌ها، علیرضا قربانی و شهرداد روحانی

آوای ایرانیان: برنامه استعدادیابی جایزه موسیقی جم کاری از تهمورس پورناظری، با حضور سهراب پورناظری، علیرضا قربانی و شهرداد روحانی آغاز به کار خواهد کرد.

سهراب پورناظری اعلام کرد برنامه استعدادیابی جایزه موسیقی جم کاری از تهمورس پورناظری، از هفتم مرداد سال جاری با فراخوان رسمی ارسال ویدیو آغاز به کار خواهد کرد.

این پروژه به تهیه‌کنندگی سهراب پورناظری آهنگساز شاخص موسیقی ایران مراحل پیش تولید خود را از نوروز سال ۱۴۰۰ آغاز کرده است

بنابر اعلام پورناظری، چهره جهانی موسیقی شهرداد روحانی رهبرارکستر وآهنگساز و علیرضا قربانی خواننده سرشناس موسیقی ایرانی و تنی چند از هنرمندان برجسته در سبک های گوناگون که اسامی آنان طی روزهای آینده منتشر خواهد شد، هنرمندان جوان را در این پروژه همراهی و راهنمایی خواهند کرد.

حسن معجونی کارگردان هنری و مصطفی شریفی تهیه کننده اجرایی در کنار گروه تولید این پروژه را همراهی می کنند.

این برنامه در سالن تهران رویال هال با حمایت مجموعه هتل های اسپیناس و آکادمی موسیقی پورناظری تولید می شود در چند مرحله بر روی صحنه اجرا خواهد رفت.

این پروژه قرار است میزبان استعداد های خوانندگی و نوازندگی در رشته های موسیقی ایرانی، موسیقی پاپ و موسیقی کلاسیک بدون هیج محدودیت جنسیتی سنی و زبانی باشد.

دریافت تصاویر ارسالی شرکت کنندگان از تاریخ هفتم مرداد تا هفتم شهریور در سایت و اپلیکیشن حایزه موسیقی جم به آدرسjamawards.tv صورت خواهد پذیرفت.

علاقه مندان میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه رسیمی برنامه در شبکه های مجازی به آدرس jamawards.tv مراجعه کنند

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “مسابقه استعدادیابی پورناظری‌ها، علیرضا قربانی و شهرداد روحانی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید