آخرین خبر

بازیگر مختارنامه در بیمارستان بستری شد

آوای ایرانیان: بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون به علت اثرات ناشی از بیماری دیابت در بیمارستان «شفا یحیائیان» تهران بستری شد.

به گزارش آوای ایرانیان، ولی الله شیراندامی که از محرم سال قبل به دلیل مشکلات قلبی چندین‌بار بستری شده بود، از دوشنبه بار دیگر تحت درمان قرار گرفته است.

شیراندامی درباره آخرین وضعیت‌اش گفت: تا کنون ۴ عمل جراحی در خارج از کشور داشته‌ام و خوشبختانه با کمک‌های مسئولین و کادر پزشکی خوب این بیمارستان به زودی بهبودیم را به دست خواهم آورد.

شیراندامی

این بازیگر که این مدت‌هاست مشغول آماده سازی کتاب خاطراتش است اظهار کرد: این کتاب در ابتدا چیزی نزدیک به ۱۰۰ صفحه بود اما در یکسال گذشته با افزودن عکس‌ها و مطالبی پیرامون اجراهای داخلی و خارجی این نمایشنامه و همچنین اجراهای خودم در حال حاضر این کتاب به ۶۰۰ صفحه رسیده است و از همه کسانی که در این مسیر به من کمک کرده‌اند، تشکر می‌کنم.

عباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت روز گذشته ضمن عیادت از شیراندامی اعلام کرد: خوشبختانه کارهای اساسی کتاب نوشته شده توسط استاد شیر اندامی با عنوان «تحلیل کارگردانی مرگ پیشه ور» با حمایت مالی معاونت توسعه و مدیریت منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به اتمام رسیده است و به امید خدا پس از بهبودی ایشان از سوی موسسه هنرمندان پیشکسوت منتشر خواهد شد و در برنامه‌ای این کتاب را رونمایی خواهیم کرد.

ولی‌الله شیراندامی، متولد سوم فروردین ۱۳۱۰ در شهر مرو دارای لیسانس تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا از دانشگاه تهران و همچنین دارای مدرک درجه یک کارگردانی از وزارت ارشاد اسلامی(معادل دکترا) است.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “بازیگر مختارنامه در بیمارستان بستری شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید